Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, czytelni, korytarzy oraz klatek schodowych budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3A oraz wielobranżowy remont pomieszczeń biurowych ciągów komunikacyjnych w poziomie kondygnacji III -ego Piętra Budynku A Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3A

Sąd Rejonowy w Wołominie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. gen. Ignacego Prądzyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 762 144 , fax. 227 762 313
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Wołominie
    ul. gen. Ignacego Prądzyńskiego
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 227 762 144, fax. 227 762 313
    REGON: 32499000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolomin.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, czytelni, korytarzy oraz klatek schodowych budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3A oraz wielobranżowy remont pomieszczeń biurowych ciągów komunikacyjnych w poziomie kondygnacji III -ego Piętra Budynku A Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych, robót instalacyjnych i montażowych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3A. Zakres prac przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa, Opisy Przedmiotu Zamówienia, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz szczegółowe specyfikacje techniczne, znajdujące się w załączniku Dokumentacja. Zamówienie nie obejmuje wyposażenia w meble biurowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1.Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00- zł. (słownie złotych: piętnaście tysięcy). 2.Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 14 czerwca 2019 r. do godz. 10.00. 3.Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014, poz. 1804 oraz 2015, poz. 978 i 1240). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: RACHUNEK SUMY DEPOZYTOWE MF PLN, nr konta:06 1130 1017 0021 1001 2990 0004 z adnotacją: „Wadium – nr sprawy ZP/SR/03/2019/PN w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w Rozdziale XVI SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 5.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. przed upływem terminu składania ofert (dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6.W przypadku nie wskazania w ofercie numeru konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium, wadium zostanie zwrócone na numer konta, z którego został wykonany przelew. 7.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8.Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp, tj.: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać, że dotyczy ona/ono wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 13.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy Pzp. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna, dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie. 6. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - pełnomocnictwo do podpisania oferty. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3. 9. Kosztorys ofertowy uproszczony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach