Urząd Skarbowy w Chorzowie ogłasza przetarg
- Adres: 41-506 Chorzów, ul. Armii Krajowej 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3497311, 312 , fax. 032 2464743
- Data zamieszczenia: 2010-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Chorzowie
ul. Armii Krajowej 5 5
41-506 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 3497311, 312, fax. 032 2464743
REGON: 27050695400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sl.mofnet.gov.pl./us/Chorzow.htm
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biurowych na II i III piętrze (część pozostała) oraz toalet w budynku Urzędu Skarbowego w Chorzowie przy ul. Armii Krajowej 5 jest prowadzone w trybie licytacji elektronicznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane Remont pomieszczeń biurowych i toalet na II i III piętrze (drugi etap) w budynku Urzędu Skarbowego w Chorzowie przy ul. Armii Krajowej 5. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1. Remont pomieszczeń biurowych na II I III piętrze 1. Remont toalet na II i III piętrze (segment środkowy) 2. Remont korytarza na II piętrze 3. Wymiana i uzupełnienie opraw oświetleniowych, wymiana wyłączników i gniazd wtykowych, uzupełnienie ochrony przeciwpożarowej na II piętrze. Zamówienie nalezy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, które stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia.Adres strony internetowej, na której zotał umieszczony przedmiot zamówienia: www.sl.mofnet.gov.pl/us/Chorzow.htm Podane w załączniku nr 1 do ogłoszenia nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora kosztorysu, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości nie większej niż 3 procent wartości zamówienia: 11 557 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset pięćdziesiąt siedem złotych). 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez NBP OKRĘGOWY ODDZIAŁ Katowice nr 11 1010 1212 3073 6913 9120 0000. Wniesienie wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie licytacji elektronicznej Roboty budowlane - remont pomieszczeń biurowych na II i III piętrze (część pozostała) oraz toalet w budynku Urzędu Skarbowego w Chorzowie przy ul. Armii Krajowej 5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach - adaptacja skrzydła wschodniego i modernizacja dachu
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych w 5 jednostkach skarbowych województwa śląskiego, ZKP-9/2016
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul.Krawczyka 7a w Mikołowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pokoi i przedpokoi w DS. Babilon. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/26/MW
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń - Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury GAMA - zadanie nr 1 : termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa budynku administracyjnego w PSG Bielsko - Biała
Dodano: 2016-07-22 - Remont podwórza w rejonie ulic Jordana 13-13D, Skłodowskiej 39-49 i Poniatowskiego 22-30 w Katowicach
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu krytego papą termozgrzewalną wraz z remontem instalacji elektrycznej i malowaniem klatek schodowych w budynku przy ul. Damrota 3, 3a w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Remont mieszkań - Gwardii Ludowej 21/10, Podgórze 9/7, Podgórze 18/2, Rudzka 2/3, Rudzka 2/4 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Roboty remontowe w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2016-07-05