Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych, magazynów, piwnic i klatek schodowych w budynku oraz roboty pozostałe na zewnątrz przy budynku administracyjno - mieszkalnym i gospodarczym w Jędrzejowie przy ul. Przypkowskiego

Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-561 Kielce, ul. Witosa 86
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3340105 wew. 209, 309 , fax. 041 3340105 wew. 409
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach
    ul. Witosa 86 86
    25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3340105 wew. 209, 309, fax. 041 3340105 wew. 409
    REGON: 00368886031300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych, magazynów, piwnic i klatek schodowych w budynku oraz roboty pozostałe na zewnątrz przy budynku administracyjno - mieszkalnym i gospodarczym w Jędrzejowie przy ul. Przypkowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń biurowych, magazynów, piwnic i klatek schodowych w budynku oraz roboty pozostałe na zewnątrz przy budynku administracyjno-mieszkalnym i gospodarczym w Jędrzejowie przy ul. Przypkowskiego 28a w zakresie objętym dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zwanej dalej SIWZ. Powyższy zakres obejmuje między innymi: - Wymiana instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych, - Rozprowadzenie w listwach instalacji do podłączeń telefonów i komputerów, - Wymiana drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach biurowych - 5 szt., wejściowych do biura - 1 szt. i do piwnic - 2 szt., - Wymiana grzejników żeliwnych na aluminiowe - 5szt., - Założenie paneli i wymiana listew przypodłogowych w pomieszczeniach biurowych, - Rozebranie starych i położenie nowych płytek ściennych i podłogowych w łazience oraz wymiana umywalki, baterii umywalkowej, podgrzewacza wody i kompaktu WC, - Demontaż 2 starych szaf wnękowych i montaż nowych z drzwiami przesuwanymi, - Założenie wertikali w 4 oknach biurowych, - Malowanie pomieszczeń biurowych, piwnic i klatek schodowych, - Demontaż nieczynnej instalacji wodnej w piwnicy budynku, - Odbicie tynków i położenie nowych w piwnicy, - Położenie płytek na schodach i pomieszczeniach piwnicy, - Wykonanie i montaż tablic: z nazwą magazynu p.powodziowego i nr budynku, - Wyposażenie budynku w niezbędne tablice informacyjne i oznakowanie drogi ewakuacyjne, - Uzupełnienie ubytków zaprawą do naprawy betonów podłoża betonowego na podjeździe do magazynu, - Regulacja studzienki i wymiana pokrywy do studzienki kanalizacyjnej wraz z włazem, - Płukanie ciśnieniowe kanalizacji sanitarnej, - Usunięcie 2 szt. drzew wysokich z zastosowaniem zwyżki z frezowaniem pni i korzeni, - Uzupełnienie kostki brukowej po ściętym drzewie, - Położenie tynku strukturalnego na budynku gospodarczym, - Wypełnienie elementami metalowymi przęseł w ogrodzeniu. W kosztach należy również ująć prace porządkowe związane z uprzątnięciem pomieszczeń i terenu po w/w robotach (mycie, usunięcie gruzu, złomu, śmieci, gałęzi i dłużyc oraz przestawianie mebli biurowych (szaf, biurek, foteli, krzeseł) wraz z ich właściwym zabezpieczeniem przed uszkodzeniem. 2. Do zakresu określonego w dokumentacji technicznej należy ponadto: - Urządzenie zaplecza robót. - Zabezpieczenie robót pod względem BHP. - Sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb robót. - Zapewnienie dróg dojazdowych na czas realizacji robót. - oczyszczenie i uporządkowanie terenu z po zakończeniu robót wraz z wywozem odpadów , (m.in. materiałów z demontażu); - przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie oraz uzyskanie na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na swój koszt: Wykonawca, z chwilą przejęcia terenu robót staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 ze zm.) za wyjątkiem złomu, dla którego winien zapewnić transport do punktu skupu złomu. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie, której termin może uzgodnić z pracownikami Oddziału Rejonowego ŚZMiUW w Jędrzejowie, nr tel. (0-41) 386-23-21 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych SIWZ i wzorem umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, oraz zgodnie z: - w/w dokumentacją techniczną wymienioną w pkt. 1 - warunkami Zamawiającego, - obowiązującymi przepisami BHP, - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: - Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót (sprawdzenie stanu faktycznego z dokumentacją) i jego otoczenia, a także zdobył na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 4. Jeżeli w dokumentacji technicznej podano nazwy produktów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych, to służą one tylko i wyłącznie do określenia parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń które spełniają wymagania jakościowo-techniczne określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. 2010r., Dz.U. nr 113,poz. 759 z późn. zm. - zwanej dalej ustawą) wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały ( wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby), urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. 5. SIWZ wraz załącznikami (w tym dokumentacja techniczna ) zwane są dalej dokumentacją przetargową. 6. Termin wykonania zamówienia. a). Termin wykonania robót budowlanych: do dnia 14-12-2012 r. b). Termin ustalony w pkt. a) nie może ulec przedłużeniu. W przypadku wystąpienia okoliczności, z których wynikać będzie, iż wykonanie robót nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w pkt. 1, Strony ograniczą stosownie zakres robót. Z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 1 000,00 zł (słownie: tysiąc zł 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach