Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych i korytarzy w biurowcu Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Olsztynie

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, ul. Kościuszki 46/48
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 01 60, 527 21 70 , fax. 89 521 02 10;527 21 70;
  • Data zamieszczenia: 2012-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Olsztynie
    ul. Kościuszki 46/48 46/48
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 01 60, 527 21 70, fax. 89 521 02 10;527 21 70;
    REGON: 51100257800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych i korytarzy w biurowcu Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych i korytarzy w biurowcu Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Olsztynie. W zakresie zamówienia wchodzą roboty budowlane obejmujące remont 9-ciu pomieszczeń biurowych na IIIp. i korytarzy na II i III p. biurowca RDLP Olsztyn. Zakres robót obejmuje: . - zrywanie tapet i lamperii z farby olejnej, - wykonanie gładzi gipsowych, - obkładanie ścian płytami GK - malowanie ścian metodą natryskową - wymiana cokołów - wykucie z muru ościeżnicy stalowej - wymiana opasek ościeżnicy drzwiowej - montaż sufitów podwieszanych - rozebranie paneli podłogowych - kładzenie wykładzin dywanowych - demontaż i montaż opraw świetlówkowych - przedłużenie przewodów wentylacyjnych i montaż anemostatów - okładziny parapetów płytkami gresowymi - mechaniczne czyszczenie podłóg pcv
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: Pieniądzu Poręczeniach bankowych; Poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; Gwarancjach bankowych; Gwarancjach ubezpieczeniowych; Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia), kwotę zobowiązania, termin ważności gwarancji, zobowiązanie do zapłaty kwoty gwarancji niezwłocznie od dnia przekazania żądania wypłaty, zawierająca zapisy nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na każde żądanie zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy: w Banku BOŚ SA o.Olsztyn nr 71 1540 1072 2001 5010 6050 0001; z dopiskiem Wadium w przetargu na Remont pomieszczeń biurowych i korytarzy w biurowcu RDLP; nr postępowania: ZI-2710-02.2012. Wadium musi wpłynąć na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek bankowy zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Wadium wnoszone w innej, dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w Dziale Finansowo-Księgowym Zamawiającego pok. 11 przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy pzp, Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Na pisemny wniosek, Zamawiający obowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w formie pieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach