Przetargi.pl
remont pomieszczeń administracyjno-socjalnych wewnątrz budynku na Pływalni Miejskiej Jagiellonka w Płocku, ul. 3 Maja 4

Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, pl. Dąbrowskiego 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2678430 , fax. 024 2678439
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa
    pl. Dąbrowskiego 2a 2a
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2678430, fax. 024 2678439
    REGON: 61020606300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzos.ump.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont pomieszczeń administracyjno-socjalnych wewnątrz budynku na Pływalni Miejskiej Jagiellonka w Płocku, ul. 3 Maja 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pomieszczeń wewnątrz budynku administracyjno-socjalnego oraz wykonanie prac remontowych na zewnątrz obiektu Pływalni Miejskiej Jagiellonka w Płocku przy ul. 3 Maja 4 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Obiektów Sportowych J.B. Szczegółowy zakres robót do wykonania: Prace wewnątrz obiektu: I. łazienka w hallu wejściowym: 1. przesunięcie włącznika o 20 cm (bez zakupu nowego włącznika); 2. przesunięcie grzejnika c.o. o 50 cm (bez zakupu nowego grzejnika); 3. rozbiórka okładzin ściennych - 2,20 m2; 4. wykucie z muru ościeżnicy metalowej - 1 szt.; 5. rozbiórka ścian gr. 20 cm - 0,09 m3; 6. usunięcie i wywiezienie gruzu z rozbiórki - 0,09 m3; 7. wykonanie na ościeżach i ścianach tynków zwykłych wewnętrznych, cementowo-wapiennych, kat. III - 2,70 m2; 8. wykonanie na ościeżach i ścianach tynków jednowarstwowych wewnętrznych, gr. 3 mm, z gipsu szpachlowego - 2, 70 m2; 9. montaż ościeżnicy drewnianej 90/210 cm - 1 szt.; 10. montaż skrzydła drzwiowego wewnętrznego szerokości 80 cm, pełnego, drewnianego, wytłaczanego, fabrycznie wykończonego, z kratką nawiewną u dołu - 1 szt.; 11. dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian otynkowanych po rozbiórce - 2,20 m2; II. pokój kierownika obiektu: 1. przesunięcie włącznika o 25 cm (bez zakupu nowego włącznika); 2. wykucie z muru ościeżnicy metalowej - 1 szt.; 3. rozbiórka ścian gr. 12 cm - 0,126 m3; 4. usunięcie i wywiezienie gruzu z rozbiórki - 0,126 m3; 5. wykonanie na ścianach tynków zwykłych wewnętrznych, cementowo-wapiennych, kat. III - 2,10 m2; 6. wykonanie na ścianach tynków jednowarstwowych wewnętrznych, gr. 3 mm, z gipsu szpachlowego - 2,10 m2; 7. montaż ościeżnicy drewnianej 100/210 cm - 1 szt.; 8. montaż skrzydła drzwiowego wewnętrznego szerokości 90 cm, pełnego, drewnianego, wytłaczanego, fabrycznie wykończonego - 1 szt.; 9. dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną - 32,00 m2; III. sekretariat kierownika obiektu: 1. przesunięcie włącznika o 35 cm (bez zakupu nowego włącznika); 2. wykucie z muru ościeżnicy metalowej - 1 szt.; 3. rozbiórka ścian gr. 12 cm - 0,126 m3; 4. usunięcie i wywiezienie gruzu z rozbiórki - 0,126 m3; 5. wykonanie na ścianach tynków zwykłych wewnętrznych, cementowo-wapiennych, kat. III - 2,10 m2; 6. wykonanie na ścianach tynków jednowarstwowych wewnętrznych, gr. 3 mm, z gipsu szpachlowego - 2,10 m2; 7. montaż ościeżnicy drewnianej 100/210 cm - 1 szt.; 8. montaż skrzydła drzwiowego wewnętrznego szerokości 90 cm, pełnego, drewnianego, wytłaczanego, fabrycznie wykończonego - 1 szt.; 9. dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną - 29,00 m2; IV. pomieszczenie magazynu na parterze: 1. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na suficie - 8,70 m2; 2. usunięcie wykwitów (zacieków) na suficie - 8,70 m2; 3. szpachlowanie powierzchni sufitu - 8,70 m2; 4. szpachlowanie sufitu wykonanego z płyty gipsowo-kartonowej (za belką) - 0,70 m2; 5. uszczelnienie przejść rur kanalizacyjnych przez sufit - 3 szt. pionów ? 50 mm; 6. miejscowe szpachlowanie ubytków w ścianie za pionem kanalizacyjnym - 0,50 m2; 7. wykonanie (zaślepienie) sufitu z wodoodpornych płyt gipsowo-kartonowych wokół przejść pionów wentylacji mechanicznej przez strop wraz ze szpachlowaniem - 2,25 m2; 8. dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną - 9,40 m2; 9. dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną - 49,00 m2; V. hall wejściowy: 1.zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na suficie z miejscowym szpachlowaniem - 0,36 m2; 2. usunięcie wykwitów (zacieków) na suficie - 0,36 m2; 3. demontaż i montaż nowej zabudowy nadproża z płyty wodoodpornej gipsowo-kartonowej nad drzwiami wejściowymi do hallu głównego - 1,70 m2; 4. szpachlowanie zabudowy nadproża z G-K - 1,70 m2; 5. dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną - 7,45 m2; 6. dwukrotne malowanie ścian farbą olejną - 11,00 m2; VI. hall główny + szatnia: 1. uzupełnienie betonem otworu w stropie - 0,02 m2; 2. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na suficie z miejscowym szpachlowaniem - 6,05 m2; 3. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na nadprożu nad drzwiami wejściowymi z miejscowym szpachlowaniem - 0,75 m2 4. usunięcie wykwitów (zacieków) na suficie i nadprożu - 6,80 m2 5. dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną - 66,00 m2 6. dwukrotne malowanie nadproża nad drzwiami wejściowymi farbą emulsyjną - 2,85 m2; 7. dwukrotne malowanie ścian farbą olejną - 143,00 m2; 8. dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną - 33,00 m2; 9. malowanie farbą olejną rur c.o. o średnicy ? 2,50 mm - 16,5 mb; 10. malowanie kraty w wejściu do bufetu - 1,50 m2; VII. hall na piętrze: 1.ustawienie rusztowania na schodach w celu możliwości wykonania prac naprawczych i malarskich sufitu; 2.zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na suficie z miejscowym szpachlowaniem - 5,50 m2; 3. usunięcie wykwitów (zacieków) na suficie i na nadprożu - 5,50 m2; 4. dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną - 133,50 m2; 5. dwukrotne malowanie ścian farbą olejną - 99,00 m2; 6. dwukrotne malowanie grzejników - 7,5 m2; VIII. korytarze przy szatniach na piętrze: 1. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na sufitach z miejscowym szpachlowaniem - 9,00 m2; 2. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na słupkach międzyokiennych z miejscowym szpachlowaniem - 10,00 m2; 3. usunięcie wykwitów (zacieków) na sufitach i nadprożach - 19,00 m2; 4. naprawa rys na sufitach - 33,00 mb; 5. dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną - 71,50 m2; 6. dwukrotne malowanie ścian farbą olejną - 120,00 m2; 7. malowanie cokołów o wys. 15 cm farbą olejną - 37,00 mb; 8. malowanie farbą olejną rur c.o. o średnicy ? 2,50 mm - 66,00 mb; 9. malowanie grzejników - 4,5 m2; IX. sala gimnastyczna na piętrze: 1. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na słupie narożnym z miejscowym szpachlowaniem - 1,40 m2; 2. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na suficie z miejscowym szpachlowaniem - 0,30 m2; 3. usunięcie wykwitów (zacieków) na suficie i słupie - 1,70 m2; 4. dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną - 78,50 m2; 5. dwukrotne malowanie ścian farbą olejną - 106,00 m2; 6. malowanie farbą olejną parapetu wewnętrznego (0,52 m2) - 4 szt.; X. pomieszczenie w piwnicy wokół niecki basenowej: 1. skucie luźnych fragmentów betonu - 2,60 m2; 2. zabetonowanie ubytków w posadzce betonowej zaprawą cementową gr. 10 cm - 2,60 m3; XI. szatnia dla chłopców: 1. zeskrobanie ze ściany pozostałej farby - 1,50 m2; 2. przyklejenie i zafugowanie płytek ceramicznych o wymiarach 20 x 20 cm na ścianach - 1,50 m2; Prace na zewnątrz obiektu: XII. opaska z kostki betonowej przy ścianie południowej basenu: 1. korytowanie - 4 m3; 2. obsadzenie obrzeży trawnikowych gr. 6 cm - 50,00 mb; 3. ułożenie kostki betonowej szarej gr. 6 cm ze spadkiem, na podsypce cementowo-piaskowej - 40,00 m2; 4. wykonanie cokołu wys. 50 cm na elewacji z tynku mozaikowego wodoopornego - 25,00 m2; XIII. opaska betonowa przy ścianie zachodniej budynku: 1. uzupełnienie opaski betonem gr. 5 cm - 3,30 m2; XIV. naprawa słupa na ścianie zachodniej budynku: 1. naprawa tynku elewacyjnego o powierzchni 0,5 m2 na słupie metodą lekko-mokrą z boniowaniem listwą plastikową o dł. 0,55 m i szer. 3 cm; 2. wykonanie przed słupami odbojnika stalowego z rur czarnych ?~50 mm (zgodnie z rys. w siwz). Słupki wysokości 45 cm mocowane do podłoża betonowego za pomocą kotew poprzez otwory w stopach słupków z blachy stalowej gr. 6 mm przyspawanych do słupków. Wszystkie powierzchnie stalowe oczyszczone do drugiego stopnia czystości, pomalowane farbą podkładową, antykorozyjną i pomalowane w kolorach ostrzegawczych, tj. czarno-żółtych. Termin realizacji zamówienia: 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania wykonawcy terenu robót. Wymagany okres gwarancji udzielony przez wykonawcę: minimum 36 miesięcy. Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia w siwz są: - przedmiar robót, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w odpowiednim zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 35.000,00 zł brutto; wykonawca musi dysponować osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska - konstrukcyjno-budowlanej, wystarczające do zakresu rzeczowego przedmiotu postępowania. Osoba ta musi być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:warunki określone w pkt. 1 lit. a, d - spełnia każdy z wykonawców, warunki określone w pkt. 1 lit. b, c - spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. 3) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w ust. 7 pkt 1 niniejszej specyfikacji, wg formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 35.000,00 zł brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ; 4) wypełniony formularz Potencjał kadrowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ - wyznaczenie kierownika robót, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Należy również załączyć: dokument potwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika robót w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - konstrukcyjno-budowlanej, aktualny dokument potwierdzający przynależność kierownika robót do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 do SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzos.ump.pl/bip/remont_st.pdf
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach