Przetargi.pl
Remont polegający na przebudowie budynku nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Okrzei 3 w Przemyślu

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont polegający na przebudowie budynku nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Okrzei 3 w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Remont polegający na przebudowie budynku nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Okrzei 3 w Przemyślu. 2. Roboty będą realizowane w 2 etapach: I etap w 2020 r., II etap w 2021 r. 3. W szczególności, podczas wykonywania prac konserwacyjnych, zostaną wykonane następujące roboty: a) branża budowlana:  Ławy fundamentowe;  Wzmocnienie ław;  Izolacja fundamentów;  Schody i podesty zewnętrzne;  Roboty murowe;  Rozbiórka stropu;  Strop RECTOLIGHT;  Izolacja stropu;  Ściany szczytowe;  Więźba dachowa;  Pokrycie dachu;  Kominy;  Podłoża i posadzki;  Tynki, roboty malarskie, okładziny ścian;  Roboty malarskie, okładziny sufitów;  Stolarka okienna, i drzwiowa;  Elewacja;  Opaska odbojowa. b) branża elektryczna:  Rozdzielnie i WLZ;  Montaż kanałów instalacyjnych;  Instalacja gniazd wtykowych i zasilanie urządzeń;  Instalacja oświetleniowa;  Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych;  Instalacja sieci strukturalnej. c) branża sanitarna:  Instalacja wod.-kan.- roboty demontażowe;  Instalacja z. w., c.w.u. i cyrk. c. w. – roboty montażowe;  Instalacja c.o. – roboty demontażowe i remontowo – budowlane;  Instalacja c.o. – roboty montażowe;  Instalacja c.o. – roboty montażowe – węzeł przyłączeniowy;  Instalacja wentylacji – roboty montażowe;  sprawdzenia i pomiary  demontaże. CAŁOŚCIOWY ZAKRES ROBÓT DLA BUDYNKU NR 2 Przy własnej wycenie należy ująć następujący zakres robót (poza innymi elementami kosztorysu wynikającymi z inwentaryzacji i dokumentacji projektowej): Należy wykonać roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty zewnętrzne:  wykonanie remontu dachu budynku poprzez całkowitą wymianę uszkodzonych elementów konstrukcyjnych, wykonanie wymiany pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej z wykonaniem zgodnych ze sztuką budowlaną warstw izolacyjnych (obecne dach i pokrycie w złym stanie technicznym); montaż systemowych: wyłazu dachowego, stopni i ław kominiarskich;  wykonanie skucia tynków zewnętrznych w całości; wykonanie napraw uszkodzonych ścian, uzupełnienie ubytków, wykonanie nowej wyprawy tynkarskiej,  wykonanie wymiany okien na nowe drewniane, wyposażone w nawiewniki;  wykonanie wymiany drzwi zewnętrznych (4 szt.) i likwidacji (1 szt.); otwory drzwiowe (2 szt.) do poszerzenia, jedne z drzwi do likwidacji (zamurowanie);  wykonanie robót izolacyjnych ścian piwnic oraz ścian fundamentowych (izolacje pionowe i poziome), wykonanie wzmocnienia kamiennych ścian fundamentowych z uwagi na znacznie osłabione wiązania;  wykonanie remontu schodów zewnętrznych (rozbiórka istniejących schodów betonowych wraz z podestami i wymiana na nowe żelbetowe o takich samych gabarytach); wymiana balustrad i wykonanie warstw wykończeniowych; montaż systemowych wpuszczanych wycieraczek zewnętrznych w obrębie schodów wejściowych do budynku;  remont kominów, wyloty przewodów wentylacji grawitacyjnej obustronne boczne, zabezpieczone kratkami;  wykonanie wymiany obróbek blacharskich;  wymiana orynnowania na nowe z blachy powlekanej;  wykonanie wymiany lamp oświetleniowych zewnętrznych z wykonaniem nowych (brakujących) punktów oświetleniowych;  wymiana instalacji odgromowej;  remont fragmentów nawierzchni betonowych przy budynku oraz opasek odbojowych. 2. Roboty wewnątrz obiektu:  dostosowanie funkcji poszczególnych pomieszczeń do bieżących potrzeb Użytkownika i wymogów higieniczno-sanitarnych (w tym wydzielenie zaplecza sanitarno-szatniowego z podziałem na część damską i męską - wydzielenie pomieszczeń sanitarnych, szatniowych oraz pomieszczenia socjalnego),  pomieszczenia piwniczne z uwagi na zbyt małą powierzchnię, brak możliwości wydzielenia klatki schodowej i zbyt małą wysokość użytkową nie będą wykorzystywane jako pomieszczenia użytkowe; pomieszczenia do zasypania, do wykonania podłogi na gruncie wraz z wymaganymi warstwami izolacji,  wykonanie wymiany drewnianego stropu nad parterem wraz z przynależnymi warstwami wykończenia, montaż nowego stropu żelbetowego gęsto żebrowego (lekki strop systemowy), montaż rewizji przestrzeni strychu w stropie nad parterem (wyłaz rewizyjny),  wykonanie rozbiórki istniejących trzonów kominowych mieszczących przewody wentylacyjne i dymowe z uwagi na ich zły stan techniczny; wykonanie nowych trzonów kominowych mieszczących przewody wentylacji grawitacyjnej,  wykonanie niezbędnych wzmocnień konstrukcji budynku, likwidacja pęknięć i zarysowań ścian,  wykonanie docieplenia ścian budynku od strony wewnętrznej,  wykonanie wymiany posadzek na gruncie z wykonaniem izolacji,  wykonanie skucia tynków wewnętrznych w całości,  wykonanie rozbiórek części istniejących ścianek działowych i wykonanie nowych ścian działowych,  wykonanie robót tynkarskich i malarskich,  wykonanie okładzin ścian i posadzek – dostosowanie do obowiązujących wymogów higieniczno-sanitarnych dla pomieszczeń sanitarnych i obowiązujących standardów dla pozostałych pomieszczeń,  wykonanie wymiany drzwi wewnętrznych (częściowo z poszerzeniem otworów drzwiowych i wykonaniem nowych nadproży),  montaż systemowych wewnętrznych wycieraczek do obuwia  wykonanie robót instalacyjnych branży sanitarnej, w tym: remont instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym,  wykonanie robót instalacyjnych branży elektrycznej, w tym remont instalacji elektrycznej z wymianą rozdzielnicy, instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, siłowej, połączeń wyrównawczych, ochrony przepięciowej oraz wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i znaków bezpieczeństwa,  wykonanie robót instalacyjnych branży teletechnicznej, w tym okablowanie strukturalne wraz z szafą teleinformatyczną dla pomieszczeń biurowych,  dostosowanie obiektu do wymogów przepisów przeciwpożarowych (obiekt zabytkowy). 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 4 pkt. 1 niniejszego rozdziału posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 4 pkt. 1 niniejszego rozdziału: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy były (są) wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ), Załącznikach Rysunkowych (Załącznik nr 12 do SIWZ) i Załącznikach Opisowych (Załącznik nr 13 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/66/2020, NIP [Wykonawcy].
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach