Przetargi.pl
Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Rudzicy

Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Siekierczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Zaręba, ul. Osiedlowa 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7221732 , fax. 0-75 7221732
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Siekierczynie
    ul. Osiedlowa 29 29
    59-800 Zaręba, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7221732, fax. 0-75 7221732
    REGON: 02029406100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Rudzicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót z zakresu branży architektoniczno - konstrukcyjnej, elektrycznej i sanitarnej, w tym: 1) renowację więźby dachowej połączoną z wymianą pokrycia dachowego, 2) remont elewacji z ociepleniem ścian zewnętrznych, 3) wykonanie przyłączy wodno - kanalizacyjnych oraz drenażu wkoło obiektu, 4) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 5) przebudowę sanitariatów i pozostałych pomieszczeń roboty malarsko - wykończeniowe ( okładziny ścian wewnętrznych), 6) wykonanie nowej posadzki wewnątrz budynku, 7) budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych, 8) wykonanie instalacji elektrycznej oraz odgromowej, 9) zakup wyposażenia świetlicy, 10) zagospodarowanie terenu przyległego do świetlicy 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Szczegółowy zakres robót wraz z niezbędnymi wytycznymi zawiera stanowiąca załącznik dokumentacja - projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : 1). Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem minimum 1 roboty budowlanej w zakresie: budowy, rozbudowy, remontu, modernizacji lub przebudowy budynku (roboty budowlano-instalacyjne) o wartości min. 300.000,00 zł. brutto w 1 obiekcie budowlanym. Na potwierdzenie powyższego, należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje). 2) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi w ofercie kandydata na nw. stanowisko: Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba wymieniona w ofercie winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578) oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kopie ww. dokumentów należy dołączyć do oferty. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków w niniejszym postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. z późn. zm.), złożone na formularzach zgodnych z treścią wzoru ( Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Informację o doświadczeniu Wykonawcy zgodną z treścią załącznika Nr 3. (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale 10 pkt 1.2.ppkt 1) niniejszej specyfikacji. Do każdej pozycji wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, itp.), 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, oraz zaświadczenie)zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siekierczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach