Przetargi.pl
Remont połączony z modernizacją drogi leśnej wyznaczonej w planie urządzania lasu jako dojazd pożarowy - oznaczony nr I-20 w leśnictwie Linne, Nadleśnictwo Turek

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Chopina 70
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2785441 , fax. 063 280300
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek
    ul. Chopina 70 70
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2785441, fax. 063 280300
    REGON: 31051289800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.lasy.gov.pl/turek
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadajaca osobowosci prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont połączony z modernizacją drogi leśnej wyznaczonej w planie urządzania lasu jako dojazd pożarowy - oznaczony nr I-20 w leśnictwie Linne, Nadleśnictwo Turek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z zakresu robót drogowych: Remont połączony z modernizacją drogi leśnej o długości 5 287mb, wyznaczonej w planie urządzenia lasu jako dojazd pożarowy, oznaczony nr I- 20 leśnictwo Linne, Nadleśnictwo Turek, obejmujące : roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie oraz doziarnienie gruntu i stabilizacje nawierzchni drogi metodą stabilizacji cementem portlandzkim z dodatkiem preparatu jonowymiennego. 2.Wymagania dotyczące robót: Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami b.h.p, ppoż. i poleceniami inspektora nadzoru lub osoby reprezentującej Zamawiającego. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji. 3.Wymagania dotyczące materiałów: a)wymagania ogólne: Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną, a także posiadać parametry zalecane dla materiałów lub urządzeń wyszczególnionych w dokumentacji technicznej zamówienia. b)wymagania szczególne: Rodzaj spoiwa hydraulicznego i nazwa proponowanego preparatu musi być jasno określona. Preparat jonowymienny musi posiadać aktualną aprobatę techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów (IBDiM) w Warszawie, specyfikacje techniczną zatwierdzoną pismem IBDiM w Warszawie, atest PZH i zaświadczenie Centralnego Laboratorium Ochrony Radiologicznej. Wymienione dokumenty muszą potwierdzać spełnianie następujących warunków:preparat musi służyć do wykonania podbudów zasadniczych nawierzchni dróg typu KR2;preparat musi być środkiem stosowanym jako dodatek do cementu wspomagającym powstanie silnych wiązań krystalicznych cementu; preparat musi być dopuszczony do stabilizacji gruntów o zawartości humusu do 5%; preparat musi być dopuszczony do stabilizacji gruntów o odczynie pH od 3,0 do 8,0; minimalny wskaźnik mrozoodporności dla wykonanej przy użyciu preparatu podbudowy zasadniczej musi wynosić 0,7; preparat nie może zawierać substancji żrących, radioaktywnych i toksycznych. 4.Wymagania dotyczące realizacji robót: Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, a także za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Prace winny być wykonane w oparciu o dokumentacje techniczną dołączoną do SIWZ (przedmiar robót , projekt budowlano - techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót). Wykonawca może przeprowadzić szczegółową wizje lokalną w terenie, gdzie planowane są roboty, aby uzyskać informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty (rozpoznanie warunków zamówienia, stanu terenu, itp.) 5.Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 5 lat (60 miesięcy), licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia, w trybie i na zasadach określonych w umowie. Udzielenie gwarancji nie wyłącza uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany jest w zał. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia jest inwestycją realizowaną przez Zamawiającego i związaną z realizacją operacji w ramach Programu w zakresie osi 2 Poprawa środowiska naturalnego i obszarów wiejskich, działania: Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzenie instrumentów zapobiegawczych, schemat: I. Wsparcie dla obszarów, na których nastąpiła katastrofa naturalna lub klęska żywiołowa ,II. Wprowadzenie elementów zapobiegawczych na terenach zaliczonych do dwóch najwyższych kategorii zagrożenia pożarowego. Realizacja zamówienia ma na celu wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej lasów poprzez dostosowanie w w drogi do wymagań określonych w przepisach w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczania przeciwpożarowego lasów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Ustala się wadium w wysokości: 40.000,00- złotych, słownie: czterdzieści tysięcy złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz.1158, z późn. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poznan.lasy.gov.pl/turek Biuletyn Informacji Publicznej , w module-zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach