MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ ogłasza przetarg
- Adres: 00-513 Warszawa, ul. Nowogrodzka 1/3/5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 015725935 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rodzina
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont połaci dachowych wraz z remontem i naprawą części instalacji odgromowej w budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy ul. Żurawiej 4a w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont połaci dachowych i remont wraz z naprawą części instalacji odgromowej w budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy ul. Żurawiej 4a.Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają:1) Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;2) Projekt techniczny remontu pokrycia dachu budynku biurowego przy ul. Żurawiej 4a w Warszawie stanowiący załącznik nr 3a (część opisowa) oraz 3b (część rysunkowa) do SWZ;3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ.Stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga aby na cały okres realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca zobowiązał się skierować do wykonywania czynności polegających na wykonaniu remontu połaci dachowych wraz z remontem i przebudową części instalacji odgromowej, osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z późn. zm.), w wymiarze co najmniej 0,5 etatu.Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej obiektu przy ul. Żurawiej 4a w Warszawie. Wizja lokalna odbędzie się w dwóch terminach: 24 oraz 26 lipca 2024 r. o godz. 10:00.Oferty złożone bez odbycia wizji lokalnej zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy. Dla spełnienia wymogu odbycia wizji lokalnej wystarczający jest udział w jednym z podanych terminów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).znak sprawy: BDG-V.2710.17.2024.JM2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:2.1 w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy:NBP 67 1010 1010 0088 4613 9120 0000z dopiskiem „wadium – znak sprawy: BDG-V.2710.17.2024.JM”;2.2 w formach niepieniężnych:1) gwarancjach bankowych;2) gwarancjach ubezpieczeniowych;3) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022 r. poz. 2080).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowalnych związanych z naprawą połaci dachowych pokrytych papą termozgrzewalną, o powierzchni co najmniej 300 m2 każda.UWAGA:• Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.• W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełniać w całości jeden z Wykonawców.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować kierownikiem budowy posiadającym:– uprawnienia co najmniej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;– aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy, który nabył uprawnienia poza granicami RP, osoba taka musi posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby oraz posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 334) lub posiadać ważny wpis na listę członków izby zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 551), wydane przez właściwą radę izby inżynierów budownictwa wraz z aktualnym zaświadczeniem o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydanym przez właściwe Izby Inżynierów Budownictwa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachu budynku głównego DPS w Czubinie
Dodano: 2024-06-19 - Remont systemu Jansen Viss Fire EI30 i Viss Tvs dachów szklanych Biblioteki na „Koszykowej”
Dodano: 2024-06-14 - Remont dachu płaskiego Zespołu Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych im. St. Staszica w Otwocku
Dodano: 2024-06-06 - Naprawy dekarskie w budynkach IHAR-PIB w Radzikowie
Dodano: 2024-03-14 - Remont dachu wraz z jego dociepleniem.
Dodano: 2023-06-05 - Konserwacja dachów budynków będących w administracji TBS „Zieleń Miejska” Sp. z o.o. w Pruszkowie
Dodano: 2023-01-16 - Remont dachu Urzędu Skarbowego w Zwoleniu w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2022-09-14 - Modernizacja poszycia dachu
Dodano: 2021-08-03 - Modernizacja poszycia dachu
Dodano: 2021-07-05 - Modernizacja poszycia dachu
Dodano: 2021-06-09