Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 51-622 Wrocław, Kopernika
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 37 10 409 , fax. 71 37 10 402
- Data zamieszczenia: 2020-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy
Kopernika 5
51-622 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 37 10 409, fax. 71 37 10 402
REGON: 02140952000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ospip.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Nadzór nad warunkami pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia tarasu na III piętrze w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia tarasu na III piętrze w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy na podstawie przedmiaru i Specyfikacji Technicznej Wykonywania i Odbioru Robót Budowlanych, wymagań materiałowych, opracowania, stanowiących załączniki do SIWZ. 1.2. Zakres robót opisany został w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1.3. Roboty budowlane i instalacyjne będą realizowane na czynnym obiekcie. UWAGA! Dostęp do tarasu możliwy jedynie z rusztowania zewnętrznego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania z windy oraz dostępu do tarasu z wnętrza budynku. 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: przedmiar, STWiORB, wymagania materiałowe, opracowanie, stanowiące odpowiednio Załącznik nr 1, Załącznik nr 4a, Załącznik 4b, Załącznik 4c do SIWZ. 2.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawieraj wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ (Załącznik nr 3). 4. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j.) Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub jego podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w zakres robót budowlanych takich jak płytkowanie, murowanie, tynkowanie, malowanie, itp., z wyłączeniem prac polegających na sporządzeniu dokumentacji powykonawczej. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym kierowników robót. 5. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-13:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Dariuszem Zielińskim, tel. (71) 37 10 391 lub p. Magdaleną Kowal tel. (71) 37 10 390. 6. Wszystkie terminy wskazane w SIWZ należy obliczać zgodnie z zasadami wskazanymi w Kodeksie cywilnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (17 września 2020 r., godzina 1200) w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP Oddział we Wrocławiu , nr rachunku 21 1010 1674 0035 3513 9120 0000 z dopiskiem „wadium – numer sprawy: OS-AAD.213.111.2020”. b) w formach niepieniężnych: 1) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądza, Wykonawca winien dołączyć do oferty kopię dokumentu, zgodnie z opisem w pkt. 3.2 i 3.3 rozdziału V SIWZ, oraz oryginał dokumentu w obwolucie foliowej, nie numerowany i nie parafowany. 4. Wszelkie czynności związane z wadium Zamawiający będzie wykonywał zgodnie z przepisami art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać: 1. Wypełniony „Formularz ofertowy” – zgodnie z załączonym wzorem, 2. Zaleca się, by oferta zawierała również potwierdzenie wniesienia wadium, zgodnie ze wskazaniami rozdziału VIII SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przedmiotowej informacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści wzór oświadczenia (Załącznik nr 11) na stronie internetowej wraz z informacją, o której mowa w zdaniu pierwszym niniejszego punktu. Oświadczenie Wykonawca składa w oryginale. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia analogicznie do treści art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej” – etap III” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-19 - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Żeromskiego 73 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-04-18 - Dostosowanie pomieszczeń w budynku nr 16 na terenie Akademii Wojsk Lądowych do obowiązujących wymogów i przepisów.
Dodano: 2024-04-11 - Remont i kolorystyka elewacji zabytkowego budynku oficyny w Zespole Pałacowo - Parkowym w Czarnym Borze
Dodano: 2024-04-10 - Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy – Zdroju - dofinansowanie inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/9299/Polski Ład”
Dodano: 2024-03-17 - Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2024-03-12 - Wymiana instalacji wod.-kan. w budynku szpitalnym nr 2 z wydzieleniem instalacji ppoż., wraz z remontem łazienek w 4.WSzKzP SPZOZ we Wrocławiu przy ul. Weigla 5
Dodano: 2024-03-10 - „Rewitalizacja obiektów i infrastruktury publicznej w Gminie Cieszków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Programu Inwestycji Strategicznych” – przetarg II
Dodano: 2024-03-08 - Roboty remontowe i renowacyjne, oraz bieżąca konserwacja i drobne naprawy w obiektach zlokalizowanych w Oleśnicy zarządzanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2024-03-05 - Remont budynku przy ul. Małachowskiego 16 we Wrocławiu w zakresie klatki schodowej.
Dodano: 2024-02-26