Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4169950 , fax. 77 4169952
- Data zamieszczenia: 2013-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
ul. Robotnicza 12 12
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 77 4169950, fax. 77 4169952
REGON: 53051784000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachu wraz z ociepleniem stropodachu budynku hali sportowej przy ul. Oławskiej w Brzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zadania zostaną wykonane prace: - demontażu istniejącej instalacji odgromowej, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, - zerwania istniejącego pokrycia z papy termozgrzewalnej oraz ocieplenia z wełny mineralnej, - przemurowania komina, - wykonania izolacji termicznej stropodachu z płyt styropianowych gr. 15 cm, - montażu nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych i dylatacji, - wykonania pokrycia papowego z papy termozgrzewalnej, - montażu instalacji odgromowej, - badania instalacji odgromowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w Banku BGŻ S.A. Oddział Operacyjny w Brzegu, nr rachunku: 36 2030 0045 1110 0000 0217 9920 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. 4) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa świetlicy w Brzezinkach
Dodano: 2016-02-09 - Remont budynku ul. Filarskiego 27
Dodano: 2014-10-14 - Przebudowa dachów Centrum Aktywności Wiejskiej w Spóroku i Staniszczach Małych
Dodano: 2014-10-10 - Remont budynku ul. Filarskiego 25, 27, 29 i 29B
Dodano: 2014-09-15 - Roboty budowlane polegające na remoncie dachów w budynkach komunalnych na terenie Gminy Opole
Dodano: 2014-07-23 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku magazynowo - garażowego, budynku magazynowego oraz dostosowanie terenu przyległego wraz z budową przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej (odwodnienie placu) dla potrzeb Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
Dodano: 2014-06-03 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku magazynowo - garażowego, budynku magazynowego oraz dostosowanie terenu przyległego wraz z budową przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej (odwodnienie placu) dla potrzeb Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
Dodano: 2014-05-09 - Modernizacja dachu hali sportowej przy ul. Mickiewicza w Kluczborku
Dodano: 2014-04-08 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku magazynowo - garażowego, budynku magazynowego oraz dostosowanie terenu przyległego wraz z budową przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej (odwodnienie placu) dla potrzeb Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
Dodano: 2014-03-24 - Remont dachu z wymianą pokrycia dachowego obróbek i przewodów kominowych na budynku Szkoły Podstawowej w Makowicach
Dodano: 2013-10-02