34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2019-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Krakowska 11 B
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl/pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachu budynku nr 2 w Trzciańcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Remont pokrycia dachu budynku nr 2 w Trzciańcu. 2. W szczególności, podczas wykonywania prac konserwacyjnych, zostaną wykonane następujące roboty: Branża budowlana • zerwanie pokrycia dachowego z blachy trapezowej – 1122 m2 • wymiana istniejących łat drewnianych i ewentualnych uszkodzonych elementów konstrukcji dachowej • impregnacja więźby dachowej • wykonanie wiatroizolacji dachu – 1122 m2 • wykonanie pokrycia dachowego z blachy dachówkopodobnej powlekanej poliester kolor RAL na łatach drewnianych, ( wyprowadzenie płaszczyzny dachu za pomocą łat i kontr łat w celu prawidłowego montażu arkuszów blach ) – 1122 m2 • wymiana obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem i rurami spustowymi z blachy powlekanej kolor RAL • wymiana opierzenia okapów dachu na panele typy „Siding” – 175 m2 • uzupełnienie uszkodzeń kominów i uszczelnienie po montażu nowych obróbek blaszanych oraz instalacji odgromowej • montaż włazu dachowego – 1 kpl • rozbiórka istniejących ścianek działowych, podłóg drewnianych z desek oraz obudowy z płyt pilśniowych twardych (elementy zniszczone i uszkodzone zagrażające bezpieczeństwu bhp i p.poż) z usunięciem z obiektu i utylizacją - – 1210 m2 • wykonanie izolacji z wełny mineralnej na stropie betonowym pomiędzy istniejącymi legarami (wyprowadzenie legarów do płaszczyzny poziomej) • montaż płyty OSB gr. 25 mm na legarach – 727 m2 • demontaż i ponowny montaż okien trójkątnych istniejących lukarn wraz z obrobieniem blachą powlekaną – 24 szt • demontaż wywiewek kanalizacyjnych i założenie nowych automatycznych • zerwanie wykładziny PCV i montaż płytek antypoślizgowych GRES duży format nin. 60 x 60 cm w stołówce – 103 m2 • montaż żaluzji aluminiowej w otworach okien podawczych – 2 kpl • malowanie elementów metalowych i blach 45 m2 • uporządkowanie terenu • wywóz i utylizacja odpadów Branża elektryczna Wymiana instalacji odgromowej, wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego – w związku z remontem pokrycia dachowego na budynku nr 2. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy były (są) wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SIWZ) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/26/2019, NIP [Wykonawcy].
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. „Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454”
Dodano: 2024-07-24 - Remont muru ogrodzeniowego Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu
Dodano: 2024-06-20 - Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. „Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454”
Dodano: 2024-06-20 - „Wykonanie prac konserwatorskich budynku przy ul. W. Pola 1 w Lesku”.
Dodano: 2024-06-13 - Remont muru ogrodzeniowego Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu
Dodano: 2024-06-04 - „Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51”
Dodano: 2024-05-31 - Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029”
Dodano: 2024-05-20 - Remont kaplicy p.w. Św. Andrzeja Boboli w Końskiem
Dodano: 2024-04-29 - Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w budynku będącym siedzibą Podkarpackiego Urzędu Celno - Skarbowego w Przemyślu położonego w Jaśle przy ul. 3-go Maja 30
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wilczej Woli
Dodano: 2024-03-01