Przetargi.pl
REMONT POKRYCIA DACHU BUDYNKU BIUROWEGO ORAZ WARSZTATU W ŻARACH PRZY ULICY ŚW. BRATA ALBERTA 8

Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Św. Brata Alberta 8
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4794600 , fax. 68 4794602
  • Data zamieszczenia: 2015-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.
    ul. Św. Brata Alberta 8 8
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 68 4794600, fax. 68 4794602
    REGON: 97002306200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POKRYCIA DACHU BUDYNKU BIUROWEGO ORAZ WARSZTATU W ŻARACH PRZY ULICY ŚW. BRATA ALBERTA 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachu budynku biurowego oraz warsztatu w Żarach przy ulicy Św. Brata Alberta 8. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, która jest załącznikiem do specyfikacji oraz za pomocą specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: - demontaż istniejącej instalacji odgromowej wraz z wspornikami, - demontaż zbędnych urządzeń wentylacji mechanicznej, - demontaż obróbek blacharskich okapów, rynien i rur spustowych, - demontaż obróbek blacharskich murów ogniowych, - demontaż zniszczonych czapek kominowych, - zbicie zmurszałych tynków na kominach, - zagospodarowanie odpadów z rozbiórki, - montaż nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej o gr. 0,55 mm na okapach i murach ogniowych (należy pamiętać o mających nastąpić w przyszłości dociepleniu ścian zewnętrznych budynku styropianem o grubości 15 cm), - montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej o gr. 0,55 mm, - uzupełnienie tynków na kominach, - montaż nowych, czapek kominowych, - wykonanie docieplenia istniejącego stropodachu poprzez przyklejenie i mocowanie mechaniczne styropianu o grubości 20 cm laminowanego papą (np. w technologii Icopal lub innej o porównywalnych = nie gorszych parametrach), - wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej zgodnie z technologią producenta (np. warstwa podkładowa Glasbit G200 S409, warstwa nawierzchniowa Polbit TOP 5,2 w technologii Icopal lub innej o porównywalnych parametrach), - wykonanie obróbek dachowych papą termozgrzewalną w pełnej technologii producenta, - montaż i badanie instalacji odgromowej, Szczegółowy zakres ilościowy zawarty jest w przedmiarze robót. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimum 5-letniej, od daty odbioru końcowego, gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. W przypadku stwierdzenia wad i usterek okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas potrzebny na usunięcie wad i usterek, b) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz przepisami ppoż. i bhp, należytą starannością i zasadami sztuki budowlanej, c) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania zaplecza budowy. Zamawiający nie wskazuje miejsca na zaplecze budowy, ani miejsca poboru wody i energii 4. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania własnym staraniem i na własny koszt dokumentów do odbioru robót: - protokoły odbiorów częściowych i końcowych, - protokoły pomiarowe i świadectwa kontroli jakości, - receptury i ustalenia technologiczne, - aprobaty techniczne + deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności, - oświadczenie kierownika robót o zgodności wykonania robót z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu, - uwagi i zalecenia Zamawiającego, zwłaszcza przy odbiorze robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie realizacji jego zaleceń, - wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie z ST i SST. 5. Podstawą płatności jest wartość (kwota) podana przez Wykonawcę i przyjęta przez Zamawiającego w dokumentach umownych (ofercie). W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia: - koszty sprzętu i transportu, - materiałów, - zagospodarowanie odpadów pochodzących z robót rozbiórkowych, - koszty zabezpieczenia placu budowy, - a także wszelkie inne koszty nie wymienione wyżej niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. Inne zalecenia: UWAGA: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z istniejącymi warunkami w terenie Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 470000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pekom.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach