Przetargi.pl
Remont nawierzchni ulicy Kalinowskiego w mieście Żary

Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Bohaterów Getta 9-11
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4794600 , fax. 068 4794602
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.
    ul. Bohaterów Getta 9-11 9-11
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4794600, fax. 068 4794602
    REGON: 97002306200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ulicy Kalinowskiego w mieście Żary
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulicy Kalinowskiego w mieście Żary. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - remont nawierzchni ulicy Kalinowskiego w Żarach (od Al. Wojska Polskiego do ulicy Pokoju) polegający na wykonaniu nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej wraz z wykonaniem połączeń remontowanej ulicy z istniejącymi nawierzchniami ulic: Miłej, Fredry, Ściegiennego, Pokoju i Al. Wojska Polskiego. 2. Zakres rzeczowy robót na ulicy Kalinowskiego obejmuje: - wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej o gr. około 5 cm z wywozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego - około 150 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości minimum 5 cm, po zagęszczeniu - około 2060 m2 z zachowaniem światła na istniejącym krawężniku najazdowym 5 cm na przejściach dla pieszych 2 cm oraz na krawężnikach drogowych 12 cm, - oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni - około 2060 m2 - wykonanie regulacji pionowej studzienek dla kratek ściekowych ulicznych (7 szt.), włazów kanałowych (4 szt.), zaworów wodociągowych i gazowych (6 szt.). Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (ST) oraz poszczególnych szczegółowych specyfikacji technicznych. 3 Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1 Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli 3-letniej, od daty odbioru końcowego, gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. 3.2 Wykonawca ma obowiązek wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz ze wskazaniem objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji. 3.3 Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz przepisami ppoż. i bhp. 3.4 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 3 dni od podpisania umowy Harmonogram Robót zawierający krótki opis podstawowych czynności, kolejność postępowania i czas wykonania robót. 4. Podstawą płatności jest wartość (kwota) podana przez Wykonawcę i przyjęta przez Zamawiającego w dokumentach umownych (ofercie). W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia: - koszty sprzętu i transportu, - materiałów, - utylizacji odpadów pochodzących z robót rozbiórkowych, - koszty wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu oraz zabezpieczenia placu budowy, - koszty wykonania tymczasowych objazdów i dojść do posesji, - a także wszelkie inne koszty nie wymienione wyżej niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania własnym staraniem i na własny koszt dokumentów do odbioru robót: - protokoły pomiarowe i świadectwa kontroli jakości, - receptury i ustalenia technologiczne, - aprobaty techniczne + deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności, - oświadczenie kierownika robót o zgodności wykonania robót z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu - a także, w razie korzystania, ulicy, sąsiedniej działki, - uwagi i zalecenia Zamawiającego, zwłaszcza przy odbiorze robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie realizacji jego zaleceń, - wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie z ST i SST. 6. Inne zalecenia UWAGA: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z istniejącymi warunkami w terenie Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 470000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pekom.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach