Przetargi.pl
Remont pokrycia dachówkowego i papowego wraz z wymiana obróbek blacharskich , przemurowaniem kominów w budynku mieszkalnym przy ul. Oławska 59 w Brzegu

Zarząd Nieruchomości Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4168745 , fax. 077 4045059
  • Data zamieszczenia: 2009-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Miejskich
    ul. ks. Jerzego Popiełuszki 7 7
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4168745, fax. 077 4045059
    REGON: 16001116900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachówkowego i papowego wraz z wymiana obróbek blacharskich , przemurowaniem kominów w budynku mieszkalnym przy ul. Oławska 59 w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: remont pokrycia dachówkowego i papowego wraz z wymiana obróbek blacharskich , przemurowaniem kominów w budynku mieszkalnym przy ul. Oławska 59 w Brzegu . Szczegółowy zakres robót określa: kosztorys ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Wszelkie roboty związane z przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Zamawiający jest zobowiązany w stosunku do Wykonawcy do: a) dokonania odbioru od Wykonawcy przedmiotu umowy. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: a) zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych, b) zabezpieczenia pozostawionego sprzętu przed możliwością uruchomienia lub użycia przez osoby postronne, c) oznakowania i zabezpieczenia miejsc niebezpiecznych, d) wykonywania robót zgodnie z przepisami BHP, e) używania narzędzi i sprzętu sprawnego technicznie, f) materiały na roboty w całości dostarcza Wykonawca na własny koszt, g) wykonania wszelkich prac związanych z bezpiecznymi warunkami pracy, h) uprzątnięcia i wywiezienia z terenu budowy gruzu powstałego po wykonanych robotach, Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca oświadcza, że posiada przygotowanie zawodowe do wykonania przedmiotu umowy lub zatrudnia osoby z odpowiednim przygotowaniem zawodowym. Wykonawca za opłatą zajmie pas chodnika przy budynku na czas pracy rusztowania. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy stosując wyłącznie materiały posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa oraz deklarację zgodności, względnie certyfikat zgodności z Polską Normą, lub aprobatę techniczną. Wykonawca udziela gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 24 m-ce od daty odbioru końcowego robót. W przypadku wystąpienia usterek w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego o wystąpieniu usterek. W przypadku nie usunięcia usterek w terminie o którym mowa w ust. 2 , Zamawiający ma prawo powierzenia usunięcia usterek osobie trzeciej na koszt Wykonawc
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali min 1 zadania o wartości min. 100.000,00 zł brutto polegające na wykonaniu robót dekarskich oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na zał. nr 3 do oferty - oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- Zamawiający przyjmuje, że będzie to min 1 zadanie o wartości min. 100.000,00 zł brutto polegające na wykonaniu robót dekarskich -na zał. nr 3 do oferty, w wykazie należy podać min 1 takie zadanie z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte jego wykonanie d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, g) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik h) kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach