Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego wraz z odwodnieniem i robotami towarzyszącymi w budynku byłej biblioteki w dzielnicy Paruszowiec-Piaski

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego wraz z odwodnieniem i robotami towarzyszącymi w budynku byłej biblioteki w dzielnicy Paruszowiec-Piaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek byłej Biblioteki w dz. Paruszowiec-Piaski; roboty remontowe z podziałem na zadania: zad.1 - Remont pokrycia dachowego wraz z odwodnieniem i robotami towarzyszącymi [w ramach projektu obywatelskiego : „Remont budynku po byłej bibliotece na potrzeby mieszkańców dzielnicy” ] zad.2 - Odtworzenie kominów wraz z robotami towarzyszącymi - jako usunięcie skutków aktu wandalizmu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych w obrębie budynku byłej biblioteki w dz. Paruszowiec-Piaski w Rybniku przy ul. Za Torem 5, z podziałem na dwa zadania (finansowane z różnych źródeł w budżecie miasta), wymagające jednoczesnego wykonania (bez możliwości składania ofert częściowych) , w tym : zadanie nr 1: remont (wymiana) pokrycia dachowego wraz z odwodnieniem i robotami towarzyszącymi zadanie nr 2: odtworzenie kominów wraz z robotami towarzyszącymi - jako usunięcie skutków aktu wandalizmu Z uwagi na fakt że wykonanie zadania 2 warunkuje kompletność ukończenia zadania 1 nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych Zakres i technologia wykonania robót opisane zostały w dokumentacji przetargowej, na którą składają się: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR, wspólne dla obu zadań), oraz przedmiary robót i dokumentacja fotograficzna (dla każdego z zadań oddzielnie) Zakres robót dla zadania nr 1 obejmuje w szczególności (w ilościach wg przedmiaru dla zad.1): - rozbiórkę (zerwanie) starego pokrycia papowego , wraz z jego wywozem i utylizacją na składowisku, - rozbiórkę starych obróbek dekarskich z blachy stalowej, - rozebranie zdewastowanego sytemu odwodnienia dachu z rur i rynien PCV (wraz z uchwytami PCV), - rozebranie zbutwiałych i zeschniętych fragmentów odeskowania ścian szczytowych, - wywóz gruzu i odpadów z utylizacją na składowisku, - wykonanie nowego odeskowania szczytów jw. z odmalowaniem, - odmalowanie z przeszlifowaniem istniejącej obudowy z desek wzdłuż obu okapów budynku, - remont (uzupełnienie ubytków i zagruntowanie) szlichty cementowej na połaci dachowej, - pokrycie dwuwarstwowe połaci dachowej papą modyfikowaną SBS wraz z obróbkami blacharskimi pasów nadrynnowych i wiatrownic (z blachy powlekanej), - montaż nowego systemu odwodnienia dachu , w tym : rynien i rur spustowych PCV wrazz osadzeniem (na wylotach rur jw.) koryt odprowadzających wodę, - remont tynków kominów (niezdewastowanych) z odmalowaniem farbą elewacyjną (odporną na czynniki atmosferyczne) i z przekryciem papą termozgrzewalną czapek kominowych na całości kominów (w tym na odtworzonych w ramach zadania nr 2), - odmalowanie krat okiennych ( nie wymienianych w ramach zadania 2) i inne roboty towarzyszące Zakres robót dla zadania nr 2 obejmuje w szczególności (w ilościach wg przedmiaru dla zad.2): - rozbiórkę starych obróbek dekarskich z blachy stalowej w miejscach zdewastowanych kominów, - rozbiórkę zniszczonych (przewróconych i spękanych) kominów wraz z czapkami kominowymi, - wywóz gruzu i odpadów z utylizacją na składowisku, - wymurowanie nowych kominów (w miejsce zniszczonych) wraz z otynkowaniem i wykonaniem czapek betonowych, - wykonanie obróbek dekarskich z blachy stalowej wokół podstaw kominów (nowomurowanych), - (częściową) wymianę krat okiennych wraz ze wzmocnieniem (części) krat istniejących, wg przedmiaru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Kosztorys ofertowy. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach