Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym przy ulicy Wyzwolenia 13 w Strzelcach Krajeńskich

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. Gorzowska 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7631081 , fax. 0-95 7632248
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Gorzowska 15 15
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7631081, fax. 0-95 7632248
    REGON: 08031641300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym przy ulicy Wyzwolenia 13 w Strzelcach Krajeńskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Po dokonaniu oględzin i wizji lokalnej pokrycia dachowego stwierdzono liczne ubytki w pokryciu spowodowane skorodowaniem i zlasowaniem warstw dachówki, co spowoduje liczne przecieki do wewnątrz budynku. Opierzenia blacharskie są poluzowane w miejscach montażowych (blacha skorodowana) co spowoduje jej rozluźnienie i grozi zerwaniem. Podbitki pod okapem wykonane z desek są spróchniałe i powodują zagrożenia spadnięciem. Na dachu należy przeprowadzić remonty kapitalne z wymianą łacenia i zastosowanie folii para- przepuszczalnej na kontr łatach. Specyfikacja robót obejmuje: 1. Rozbiórka pokrycia z dachówki cementowej zakładkowej 624,00 m2, 2. Demontaż świetlików stalowych - 7 szt., 3. Wymiana łacenia dachu - 624,00 m2 4. Rozebranie obróbek blacharskich nie nadających się do dalszego użytku - 53,64 m2 5. Rozebranie elementów deski wiatrowe - 28,00 m2 6. Pokrycie dachu dachówką ceramiczną zakładkową - 624,00 m2 7. Osadzenie okien stalowych w połaci dachowej - 7 szt., 8. Montaż poziomych ław kominiarskich - 25 mb, 9. Wykonanie i montaż obróbek blacharskich ponad 25 cm z blachy cynkowo-tytanowej 53,64 m2 10. Montaż wiatrowinic z tarcicy nasyconej 0,18 m3 11. Wykonanie rusztowania przy kominach - 4 szt., 12. Docieplenie kominów styropianem gr. 3 cm nad poziomem dachu (4 szt.) 36m2, 13. Wymiana jednostronnego obicia z płyt OSB gr. 1,5 - 1,9 cm pod rynnę - 9,00 m2, 14. Wywiezienie gruzu na wysypisko 22,28 m3, 15. Naprawa czepek kominowych (dwie warstwy cegły klinkierowej) 1,50 m2, 16. Konserwacja podbitki 1,00x50,00- 50m2, 17. Malowanie rynien rur spustowych - 22,00 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP Oddział Strzelce Krajeńskie Nr konta : 20 1020 1967 0000 8102 0047 5160 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą w sekretariacie. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust.5 ustawy 10. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach