Przetargi.pl
„Remont pokrycia dachowego budynku Zespołu Szkół Powiatowych w Przasnyszu przy ul. Sadowej 5”

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522270 w.121 , fax. 297 522 270
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Św. Stanisława Kostki 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522270 w.121, fax. 297 522 270
    REGON: 55066847900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-przasnysz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont pokrycia dachowego budynku Zespołu Szkół Powiatowych w Przasnyszu przy ul. Sadowej 5”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego w Zespole Szkół Powiatowych w Przasnyszu ul. Sadowej ( nie dotyczy hali sportowej) , realizowanych na czynnym obiekcie szkoły. 2) Zakres wykonywanych robót: Roboty rozbiórkowe : a) Rozebranie wszystkich obróbek blacharskich- tj wyłaz, kominy,attyki, ściany , kalenice, kosze ,pasy nadrynnowe itd. b) Rozebranie pokrycia dachowego z blachy c) Rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie dachu (łaty,kontrłaty) d) Rozebranie rynien e) Rozebranie rur spustowych f) Demontaż wyłazu dachowego g) Demontaż okien połaciowych h) Demontaż instalacji odgromowej i) Demontaż papy w pasie rynnowym Roboty budowlano – montażowe : a) Pokrycie dachu folią wysoko paroprzepuszczalną (paroprzepuszczalność 2000 g/m2 ) b) Ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm, -kontrłaty c) Ołacenie połaci dachowych łatami 40x60 mm, -łaty d) Pokrycie koryt dachowych papą na podłożu betonowym lepik asfaltowy na gorąco, dwie warstwy papy z folią aluminiową wraz z obsadzeniem wpustów z kołpakiem i podłączeniem do rur spustowych (w miejscach gdzie jest to możliwe) e) Wykonanie kompletnych obróbek blacharskich z blachy powlekanej gr min 0,5 - wyłaz, kominy,attyki, ściany , kosze ,pasy nadrynnowe itp. f) Pokrycie dachów blachodachówką w kolorze zielonym o gr. min 0,5 mm – rodzaj i kształt fali do akceptacji Inwestora g) Pokrycie dachów blachą powlekaną - montaż gąsiorów systemowych h) Dostawa i montaż okien połaciowych U= 1,1 W/(m2•K) (wymiary zgodne z istniejącymi ) - 2 szt i) Dostawa i montaż wyłazu dachowego U= 1,3 W/(m2•K) (wymiary zgodne z istniejącymi ) - 1 szt j) Wykonanie nowej instalacji odgromowej zgodnej z obowiązującymi normami k) Dostawa i montaż rynien dachowych z blachy powlekanej półokrągłych o śr. 15 cm – kolor do ustalenia z Inwestorem l) Dostawa i montaż rury spustowych okrągłych z blachy powlekanej o śr. 125 mm – kolor do ustalenia z Inwestorem m) Dostawa i montaż kratek wentylacyjnych w istniejących kominach n) Wykonanie izolacji poziomej czapek betonowych kominów wraz z ich prawidłowym nacięciem o) Roboty naprawcze elewacji budynku na styku połączenia elewacji z dachem – widoczne miejsca po zalaniu pod korytami dachowymi Uwaga: Roboty wykonywane będą w czynnym budynku szkolnym. Plac budowy /składowisko materiałów musi zostać zabezpieczone/ogrodzone na czas trwania robót. Prace na dachu muszą być prowadzone w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób przebywających w budynku i wokół niego, oraz zapewniać ciągły dostęp do niego. 3) Przeznaczenie i funkcja obiektu nie ulegną zmianie. 4) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ. 5) Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. 6) W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, p których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym wypadku zastosowanie rozwiązań i norm równoważnych opisywanym w SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 7) W celu prawidłowego sporządzenia oferty cenowej zamówienia przez Wykonawcę wskazane wcześniejsze przeprowadzenie wizji lokalnej oraz zapoznanie się z opinią techniczna stanowiącą załącznik 2b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WYSOKOŚĆ WADIUM Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. FORMA WADIUM 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2018 poz. 110 ze zm.). 3. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 06 10 20 1592 0000 2702 0263 1331. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem: „Wadium w postępowaniu: nr WRP.2510.10.2019 pn.: „Remont pokrycia dachowego budynku Zespołu Szkół Powiatowych w Przasnyszu przy ul. Sadowej 5” 3) Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp. Oryginał dokumentu powinien być załączony do oferty w osobnej kopercie. 5) Oprócz oryginału ww. dokumentu do oferty należy przedłożyć jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim. 6) Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp, powinno wynikać: a) jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego, b) iż zatrzymanie wadium, nastąpi w przypadku ziszczenia się, chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Przed zawarciem umowy wykonawca powinien dopełnić następujących formalności: a) udzielić informacji koniecznych do uzupełnienia treści wzoru umowy; b) wykonawca powinien przekazać kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez osoby wskazane w wykazie osób oraz potwierdzające wpis na listę właściwych samorządów, c) przedłożyć dowód zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) złożyć kosztorys robót stanowiących przedmiot zamówienia, e) złożyć poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów ubezpieczenia zgodnie z zapisami zawartymi w § 17 wzoru umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach