Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego budynków PDPS w filii w Jemielnej

Powiatowy Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Ostrowina
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3148756, , fax. 713 148 754
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej
    Ostrowina 21
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3148756, , fax. 713 148 754
    REGON: 30135100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego budynków PDPS w filii w Jemielnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont pokrycia dachowego budynków PDPS w filii w Jemielnej” zlokalizowanego w Jemielnej 15, 56-420 Bierutów. 4.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 4.3. Zamówienie realizowane będzie z dofinansowaniem ze środków PFRON otrzymanych od Województwa Dolnośląskiego. 4.4. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych z dnia 13 stycznia 2020r. oraz wydanego zaświadczenia nr AB.6743.5.2020.SzM z dnia 22 stycznia 2020r. przez właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej z upoważnienia Starosty Oleśnickiego stwierdzającego że brak jest podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia. 4.5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych pokryć dachowych, których celem jest zabezpieczenie pomieszczeń mieszkalnych, terapeutycznych i rehabilitacyjnych, poprawa gospodarki cieplnej, estetyki i warunków bytowych w budynkach filii PDPS-u. Zakres robót obejmuje m.in. remont dachu w na nowym budynku– połacie dachowe płaskie, oraz na starym budynku- dach pokryty blachą, określone w przedmiarze robót, w zakresie m.in.: 1) Budynek dach płaski kryty papą - przewidziane prace: wymiana starej papy na nową, obróbki blacharskie, wymiana rury spustowej i rynny nie nadającej się do użytku, ocieplenie, otynkowanie ubytków, wymiany świetlików 2) Budynek dach pokryty blachą – przewidziane prace: wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronnie desek, impregnacja bali i krawędziaków, izolacje cieplne, naprawa obróbek blacharskich przez wycięcie i wstawienie nowych odcinków blachy ocynkowanej, uzupełnienie blachą z ocynku rynien. Obiekty oznaczone na załączniku nr 9 (szkic sytuacyjny) numerem 1 i 2 położone są na terenie nieruchomości w JEMIELNA nr 15 nr ewid. gruntów 57/1 i 57/2; AM-2, obręb JEMIELNA, gmina BIERUTÓW stanowiącej własność Powiatu Oleśnickiego. Budynek został zaliczony do klasy zagrożenia ludzi ZLII i powinien spełniać wymagania odporności pożarowej klasy "C". Oznacza to, że przekrycie dachu powinno posiadać klasę odporności ogniowej E15. Należy uwzględnić to w ofercie. 4.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dokumentacja projektowa składająca się z przedmiaru robót (Załącznik Nr 7 do SIWZ), przekroje dachów oraz szkicu sytuacyjnego (załącznik nr 9) , 2) STWiOR (Załącznik nr 8 do SIWZ), 3) wzoru umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ) - stanowiących integralną część SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz prawidłowej wyceny oferty. Zamawiający ustala dzień 08.09.2020r. na przeprowadzenie wizji lokalnej w Jemielnej 15, 56-420 Bierutów. W tym celu należy skontaktować się pod numerem tel. 71 398 90 07 wew. 11 4.7. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2019 roku, poz. 1186 ze zm.), zawartą umową w sprawie zamówienia publicznego, dokumentami, o których mowa w pkt 4.6. SIWZ, przepisami prawa, w tym z zakresu BHP, odpowiednimi normami technicznymi, poleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty i aprobaty techniczne. 4.8. Wszędzie gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jako informację na temat minimalnego oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Pod pojęciem „minimalny oczekiwany standard poziomu jakości” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na rachunek bankowy Powiatowy Dom Pomocy Społecznej z filią w Jemielnej nr 15 1090 2415 0000 0006 1204 6627 z adnotacją: „wadium przetarg nieograniczony - Remont dachu w Jemielnej” 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu i godziny składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie siedziby Zamawiającego formie oryginału razem z ofertą lub w osobnej kopercie na adres wskazany w pkt 14.1 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, każdy Wykonawca składa w formie pisemnej (w formie oryginału) wraz z ofertą aktualne na dzień złożenia zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Ponadto, wraz z ofertą (ofertę stanowi formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca składa: 1) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np.konsorcjum/spółka cywilna) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, 2) dowód wniesienia wadium, z uwzględnieniem treści pkt 11 SIWZ, 6. Na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty.Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach