Przetargi.pl
„Remont pokoi nr 211 i 212 w budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim”

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
    REGON: 52478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont pokoi nr 211 i 212 w budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty polegać będą na remoncie pokoi nr 211 i 212, w tym naprawie drewnianych stropów, w budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim przy ulicy T. Kościuszki 32A. Dane pomieszczeń: • pokój nr 212: 5.00 x 5.30 = 26.5 m2, • pokój nr 211: 2.64 x 3.60 = 9.5 m2, • korytarz: 2.54 x 3.60 = 9.14 m2. 1. Zakres podstawowych robót: • skucie okładziny ściany z płytek ceramicznych w pokoju nr 212; • demontaż warstw posadzki w pokoju nr 211 i korytarzu – desek, polepy, ślepego pułapu i listew montażowych; • oczyszczenie belek stropowych (szczotkami drucianymi), a następnie ich impregnacja, np. preparatem FOBOS-M; • wykonanie wzmocnień belek stropowych; • ułożenie i mechaniczne zamocowanie do belek (zszywkami) folii budowlanej żółtej; • ułożenie izolacji termicznej i akustycznej stropu, tj. wełny mineralnej gr. 15 cm; • ułożenie folii paroprzepuszczalnej; • przykręcenie do wypoziomowanych desek (wzmocnień belek stropowych) w dwuwarstwach (na przekładkę) płyt MFP grubości 15 mm; • odtworzenie ściany pomiędzy korytarzem i pokojem 211, ścianę wykonać w technologii płyt gipsowo-kartonowych; • ułożenie około 3 m2 płytek ceramicznych, osadzenie umywalki w pokoju nr 212; • naprawa tynków – skucie, wykonanie nowych • wykonanie posadzek z wykładzin typu Tarkett; • odnowienie pomieszczeń Szczegółowy opis zawiera zalącznik nr 7 i 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4. Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Wykazu elementów rozliczeniowych zgodnego z treścią Załącznika nr 1a, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3, 3) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach