Przetargi.pl
Remont podwórka szkolnego Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 pn.: Nowe podwórko dla szkoły z tradycją.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3939379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2016-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 3939379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont podwórka szkolnego Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 pn.: Nowe podwórko dla szkoły z tradycją.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu podwórka szkolnego Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 pn.: Nowe podwórko dla szkoły z tradycją. ZADANIE OBEJMUJE: Wykonanie zadania Nowe podwórko dla szkoły z tradycją (Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 w Piekarach Śląskich, ul. Długosza 92). Zakresem zadania są: demontaż istniejących nawierzchni utwardzonych, demontaż wskazanej istniejącej infrastruktury technicznej, budowa nowych nawierzchni utwardzonych, budowa nowego przyłącza wody wraz z montażem hydrantu zewnętrznego , remont wskazanego odcinka zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, remont schodów, montaż elementów małej architektury, montaż oświetlenia placu, montaż i budowa pozostałej niezbędnej infrastruktury technicznej. W ramach zadania należy wykonać: demontaże i rozbiórki: - demontaż wskazanych istniejących nawierzchni utwardzonych wraz z podbudową (nawierzchnia bitumiczna, kostka granitowa, bazaltowa, kostka betonowa) wraz z krawężnikami-obrzeżami - kostka granitowa do odzysku,; (kostka betonowa - 22 m2, asfalt - 847 m2, kostka granitowa - 29 m2) - demontaż istniejących schodów wejściowych na podwórze od strony ulicy; - demontaż wskazanych odcinków instalacji zewnętrznych i przyłączy - wodociągowego, kanalizacji sanitarnej wraz ze studzienkami, kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami; (wodociąg - 24,76 m, kanalizacja sanitarna - 120,23 m, kanalizacja deszczowa - 10,18 m) - w związku z wykonywaniem przyłącza wodociągowego: - demontaż fragmentu nawierzchni chodnika - do ponownego montażu wraz z odtworzeniem podbudowy po wykonaniu przyłącza, - demontaż fragmentu ogrodzenia od strony ul. Marii Curie-Skłodowskiej wraz cokołem oraz jego odtworzenie i ponowny montaż po wykonaniu przyłącza, - demontaż wskazanych opraw oświetleniowych zewnętrznych; - demontaż furtki wejściowej przy schodach, - przesadzenie wskazanych krzewów ozdobnych roboty budowlane: - budowa, remont i zabezpieczenie elementów infrastruktury technicznej tj: budowa nowego przyłącza wodociągowego wraz montażem hydrantu zewnętrznego (101 m), - remont zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej (56,5 m), - remont zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej (10,5 m), - zabezpieczenie przyłączy i instalacji elektroenergetycznych przebiegających przez teren inwestycji - budowa nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej betonowej, nawierzchni betonowych monolitycznych, - wyznaczenie kostką toru do gry w kapsle oraz pola do gry w piłkę, (kostka betonowa 738 m2, kostka granitowa-część odzysk 79 m2, nawierzchnia betonowa 47 m2) - remont istniejących ścieków powierzchniowych odprowadzających wodę opadową wraz z ich rozbudową - ścieki wykonane z kostki granitowej (częściowo z odzysku), - budowa ścianki betonowej (logo szkoły, malowanie kredą), - remont-odtworzenie schodów zewnętrznych od strony ul. Długosza (montaż prefabrykatów betonowych) wraz z montażem nowych balustrad i szyn najazdowych, - montaż elementów balustrady stalowej wraz z jej podwyższeniem oraz wypełnieniem - budowa schodów terenowych wraz z balustradą - remont murów oporowych (czyszczenie powierzchni muru i stalowego ogrodzenia, uzupełnienie -naprawa tynków, izolacja powierzchni poziomych muru, malowanie muru i ogrodzenia) - odtworzenie nawierzchni betonowej chodnika wraz z podbudową w ciągu ul. Marii Curie-Skłodowskiej oraz ogrodzenia wraz z cokołem po wykonaniu przyłącza wodociągowego, - montaż elementów małej architektury - montaż ławek, koszy i donic - montaż stojaków rowerowych - wykonanie nasadzeń oraz urządzenie terenów zielonych: - poszerzenie istniejącego trawnika między placem a murem oporowym, - montaż w nawierzchni placu obszarów trawnika wzmocnionych eko-kratką - urządzenie ogródków ziołowych wydzielonych za pomocą obrzeża trawnikowego, - wymalowanie pól do gier dla dzieci na nawierzchniach betonowych. Roboty nie wymagają decyzji o pozwoleniu na budowę i będą wykonywane na podstawie zgłoszenia. Ze względu na charakter obiektu oraz konieczność jego funkcjonowania od dnia 1 września 2016 roku Zamawiający wymaga takiego zaplanowania przez Wykonawcę robót, aby od dnia 1 września 2016 roku uczniowie i personel mieli możliwość korzystania z głównego wejścia do przedmiotowej placówki. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ i dokumentach technicznych nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 złotych (sześciu tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski: nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, wskazanych w SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach