Przetargi.pl
Remont podłogi w sali gimnastycznej i w sali Nr 5 w Szkole Podstawowej Nr 185 przy ul. Bora-Komorowskiego 31 w Warszawie.

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
    REGON: 015259640-00073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont podłogi w sali gimnastycznej i w sali Nr 5 w Szkole Podstawowej Nr 185 przy ul. Bora-Komorowskiego 31 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont podłogi w sali gimnastycznej polegający na zdemontowaniu istniejącej podłogi z klepek dębowych jak również warstw podłogi ślepej. Wykonane zostaną nowe warstwy podłogi „sportowej” złożone z deskowania krzyżowego, płyt P5 ułożonych „ na mijankę” i parkietu mocowanego na gwoździe. Wzdłuż ścian sali gimnastycznej przebiega kanał w którym znajdują się rury centralnego ogrzewania. Kanał przykryty jest klepką. Sposób przykrycia kanału pozostaje niezmienny. Ponadto wymianie podlegają drabinki gimnastyczne, tablice ruchome do gry w piłkę koszykową. Oprawy oświetleniowe na czas malowania będą zdemontowane. Podobnie osłony grzejników. W sali nr 5, w przyziemiu budynku zapada się posadzka. Jej remont polega na demontażu istniejącej wykładziny, skuciu posadzki, sprawdzeniu na ile osiadł teren pod posadzką, uzupełnieniu podkładu „chudym betonem”, wykonaniu nowej posadzki i ułożeniu nowej wykładziny. Po wykonaniu tych robót, malowanie sali będzie odnowione. Zakres robót: - wykonanie robót rozbiórkowych( m.in. posadzek,) - wykonanie nowych posadzek i ułożenie nowych parkietów oraz wykładziny PCV, - wykonanie przecierek i przeszlifowań na ścianach i sufitach w remontowanych pomieszczeniach, - wykonanie malowania pomieszczeń i grzejników w sali gimnastycznej, - demontaż i montaż urządzeń centralnego ogrzewania, - demontaż i montaż osprzętu instalacji elektrycznej. Zakres robót objętych specyfikacją techniczną - roboty budowlane/wiodący/ 45000000-7 - pokrywanie podłóg i ścian 45430000-0 - roboty malarskie 45442100-8 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311200-2 Zakres robót i obowiązków został określony w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ, w skład której wchodzą: a) opis przedmiotu zamówienia b) przedmiar robót, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudnienia osób przeznaczonych do realizacji zadania na podstawie umowy o pracę. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych ( j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm. .) Zamawiający: 1. wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: a) co najmniej 2 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666.), Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty związane m. in .z robotami rozbiórkowymi, tynkarskimi, wykonaniem posadzek, układaniem klepki podłogowej robotami wykończeniowymi wewnętrznymi( przecierki i malowanie) oraz robotami w zakresie instalacji elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy – załącznik nr 2, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach