Przetargi.pl
Remont podłogi i ścian w pomieszczeniach użytkowych w Urzędzie Skarbowym w Płońsku

Urząd Skarbowy w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Spółdzielcza 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6623732 , fax. 023 6629300
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Płońsku
    ul. Spółdzielcza 2 2
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6623732, fax. 023 6629300
    REGON: 13050140200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USPlonsk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont podłogi i ścian w pomieszczeniach użytkowych w Urzędzie Skarbowym w Płońsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont podłogi i ścian w pomieszczeniach użytkowych w Urzędzie Skarbowym w Płońsku. 2. Zakres prac remontowych: 1) Prace na parterze budynku: a) Remont podłogi - polegający na rozebraniu i wywiezieniu istniejącej posadzki z paneli oraz wykonaniu nowej posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm o klasie ścieralności PEI 5, liczba obrotów 12000 i powyżej (PEI 5/12000), układanych metodą kombinowaną wraz z pracami wykończeniowymi - w Sali Obsługi Interesantów (cześć) oraz pomieszczeniach nr: 3, 6, 7 i 8; b) Dwukrotne malowanie starych tynków ścian i sufitów poprzedzone przygotowaniem i myciem w Sali Obsługi Interesantów, holu wejściowym, korytarzu, wyjściu ewakuacyjnym oraz pomieszczeniach nr: 3, 5, 6, 7 i 8. 2) Prace na I piętrze budynku: a) Remont podłogi - polegający na zerwaniu starej podłogi z desek sosnowych na legarach drewnianych wraz z wszystkimi warstwami podpodłogowymi, wywóz materiału z rozbiórki i wykonanie nowej posadzki z wielowarstwowej wykładziny PCV o klasie antypoślizgowości R11 i klasie ścieralności T na wylewce betonowej, zbrojonej siatką stalową wraz z izolacją przeciwwilgociową z folii i przeciwdźwiękową ze styropianu wraz z pracami towarzyszącymi - w pomieszczeniach nr: 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16; b) Dwukrotne malowanie starych tynków ścian i sufitów poprzedzone przygotowaniem i myciem w pomieszczeniach nr: 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16; c) Remont pomieszczenia nr 26 polegający na: rozebraniu okładziny ściennej i wywiezieniu gruzu, uzupełnieniu tynków wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo - wapiennej, wykonaniu gładzi gipsowej, dwukrotnym malowaniu tynków ścian i sufitów poprzedzonym przygotowaniem i myciem, wraz z pracami towarzyszącymi. 3) Prace na II piętrze budynku: a) Remont podłogi - polegający na zerwaniu starej podłogi z desek sosnowych na legarach drewnianych wraz z wszystkimi warstwami podpodłogowymi, wywóz materiału z rozbiórki i wykonanie nowej posadzki z wielowarstwowej wykładziny PCV o klasie antypoślizgowości R11 i klasie ścieralności T na wylewce betonowej, zbrojonej siatką stalową wraz z izolacją przeciwwilgociową z folii i przeciwdźwiękową ze styropianu wraz z pracami towarzyszącymi - w pomieszczeniach nr: 44, 45, 46 i 47; b) Dwukrotne malowanie starych tynków ścian i sufitów poprzedzone przygotowaniem i myciem w pomieszczeniach nr: 38a, 44, 45, 46 i 47. 4) Dwukrotne malowanie starych tynków ścian i sufitów na klatce schodowej poprzedzone przygotowaniem i myciem. 3. Kolor i wzór ścian, wykładziny PCV i płytek podłogowych pozostaje do wyboru Zamawiającego. 4. Wykonawca po wykonaniu posadzki z wykładziny PCV jest zobowiązany do jej wyczyszczenia i nałożenia na całej powierzchni ułożonej wykładziny powłoki ochronnej, przy użyciu środka konserwującego dopuszczonego przez producenta wykładziny, zabezpieczającej posadzkę przed bezpośrednim wnikaniem zabrudzeń (akrylowanie / polimeryzacja) lub wykonania innego zabiegu zabezpieczającego przed wnikaniem zabrudzenia, zgodnie z zaleceniami producenta wykładziny. Zabieg ten jest wymagany niezależnie od zabezpieczeń naniesionych w procesie produkcyjnym. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również: urządzenie terenu prowadzenia robót budowlanych, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nieremontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenie istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczenie odpowiednich warunków BHP, utrzymanie stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. 6. Szczegółowy opis ilościowo - jakościowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Nr 1 Przedmiar na wykonanie prac remontowych i Nr 2 Szczegółowa specyfikacja techniczna. 7. Miejsce wykonania: Urząd Skarbowy w Płońsku 09-100 Płońsk, ul. Spółdzielcza 2. 8. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów nie są obligatoryjne dla wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami wyrobu wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, przed złożeniem oferty, możliwa jest wizja lokalna. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej miejsca robót remontowych oraz zdobyć własnym staraniem wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USPlonsk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach