Przetargi.pl
Remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych, murków oporowych i małej architektury oraz remont instalacji oświetlenia elewacji budynków Wydziału Zarządzania UW

Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania ogłasza przetarg

  • Adres: 02-678 Warszawa, Szturmowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 534 047, , fax. 22 55 34 063
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania
    Szturmowa 1/3
    02-678 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 534 047, , fax. 22 55 34 063
    REGON: 12580000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wz.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych, murków oporowych i małej architektury oraz remont instalacji oświetlenia elewacji budynków Wydziału Zarządzania UW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie remontu podjazdu dla osób niepełnosprawnych, murków oporowych i małej architektury na terenie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie zgodnie z Dokumentacją Opisowo-Techniczną stanowiącą Załącznik nr 6a do SIWZ, w której skład wchodzi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 2) wykonanie remontu instalacji oświetlenia elewacji budynków dydaktycznych B i C Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie zgodnie z Dokumentacją Opisowo-Techniczną stanowiącą Załącznik nr 6b do SIWZ, w której skład wchodzi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) część nr 26/12/2020 – remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych, murków oporowych i małej architektury, 2) część nr 26/13/2020 – remont instalacji oświetlenia elewacji budynków. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawierają Załączniki nr 6a i nr 6b do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót określonych w Dokumentacji Opisowo-Technicznej właściwej dla danej części przedmiotu zamówienia oraz wszelkie niezbędne czynności mające na celu prawidłowe wykonanie zadania, w tym w szczególności: 1) wykonanie wszystkich prac przewidzianych w Dokumentacji Opisowo-Technicznej, 2) dostawę wszystkich niezbędnych materiałów, 3) poprawienie ewentualnych błędów lub niedociągnięć w Dokumentacji Opisowo-Technicznej – w przypadku ich stwierdzenia, 4) wykonanie przy użyciu własnych materiałów prac nie przewidzianych w Dokumentacji Opisowo-Technicznej, które okażą się konieczne do prawidłowego wykonania zadania, 5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta złożona w niniejszym postępowaniu musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 1) 4.000,00 PLN (cztery tysiące złotych) – dla części 26/12/2020, 2) 3.000,00 PLN (trzy tysiące złotych) – dla części 26/13/2020. W przypadku, gdy oferta obejmuje obie części zamówienia, powyższe kwoty podlegają zsumowaniu i łączna kwota wadium wynosi 7.000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres umocowania, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach