Przetargi.pl
Remont poboczy gruntowych drogi powiatowej nr 2725G na odc. Kokoszkowy - Ciecholewy

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Mickiewicza 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562-34-61 , fax. (058) 562-34-62
  • Data zamieszczenia: 2016-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mickiewicza 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562-34-61, fax. (058) 562-34-62
    REGON: 19168726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdstg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont poboczy gruntowych drogi powiatowej nr 2725G na odc. Kokoszkowy - Ciecholewy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Remont poboczy gruntowych drogi powiatowej nr 2725G na odc. Kokoszkowy - Ciecholewy, polegający na wbudowaniu żużla o frakcji 2-4 mm w łącznej ilości 1 250 ton. Zastosowany żużel do remontu musi pochodzić z procesu spalania fluidalnego. Z uwagi na wąski pas jezdni o nawierzchni bitumicznej zadaniem Wykonawcy będzie optymalne przywrócenie stanu nawierzchni gruntowych poboczy drogi w celu umożliwienia bezpiecznego wymijania się pojazdów na tym odcinku drogi. W tym celu należy w budować żużel w pobocza tego odcinka drogi z jednoczesnym jego zagęszczeniem. Planowany odcinek poboczy drogi stanowi długość ok. 4700 mb po obu stronach drogi. Żużel musi posiadać kod odpadu, który dopuszcza go do zastosowania w drogownictwie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 maja 2015 r. w sprawie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów poza instalacjami i urządzeniami (Dz. U. z 2015 r., poz. 796). Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentu, z którego wynikać będzie, że żużel użyty do realizacji zadania jest dopuszczony do zastosowania w drogownictwie na podstawie w/w rozporządzenia oraz do przedłożenia raportu z badań promieniotwórczości naturalnej. Odbioru materiału (żużla) przeznaczonego do wbudowania dokona pracownik Powiatowego Zarządu Dróg w Starogardzie Gdańskim (lub osoba upoważniona przez PZD Starogard Gdański) na podstawie dokumentów dostawy wystawionych w miejscu załadunku przedstawionych przez Wykonawcę. Wykonawca przedstawi elektroniczny wydruk kwitu wagowego środka transportu netto zważonego na legalizowanych wagach. Elektroniczny wydruk kwita wagowego będzie integralną częścią dowodu dostawy żużla przeznaczonego do wbudowania. W przypadku braku dowodu wagowego lub stwierdzenia wady jakościowej, materiał nie zostanie odebrany. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania wagi pojazdu oraz pobierania próbek rozjemczych materiału celem wykonania badania analizy sitowej. Pomiar kontrolny odbywać się będzie na wadze zlokalizowanej przy ul. Jabłowskiej 17 w Starogardzie Gdańskim. Wykonawca każdorazowo powiadomi Zamawiającego o terminie dowozu materiału na poszczególne lokalizacje drogi. Wykonawca opracuje na własny koszt PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU, zgodnie z obowiązującymi przepisami i najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu. Wykonawca na własny koszt oznakuje miejsca prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Starogardzkiego projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca na własny koszt: wybuduje, będzie utrzymywał oraz rozbierze tymczasową organizacji ruchu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zamówienia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia w ramach wynagrodzenia umownego odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową, tj. do dnia odbioru tych robót. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: Odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Okres rękojmi za wady przedmiotu umowy wynosi 6 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). adium musi być wniesione na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym o/ Starogard Gdański nr 94 8340 0001 0005 5420 2000 0004 b)poręczeniach bankowych; c)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d)gwarancjach bankowych; e)gwarancjach ubezpieczeniowych; f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdstg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach