Przetargi.pl
Remont płyty treningowej boiska na stadionie miejskim w Żurominie

Gmina i Miasto Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6572 558 , fax. 236 572 540
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Żuromin
    Pl. Piłsudskiego 3
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 23 6572 558, fax. 236 572 540
    REGON: 130377936
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont płyty treningowej boiska na stadionie miejskim w Żurominie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Nazwa zamówienia „Remont płyty treningowej boiska na stadionie miejskim w Żurominie” 2 Przedmiotem zamówienia Przedmiot zamówienia udzielany jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie płyty treningowej boiska na stadionie miejskim w Żurominie polegającym na: profilowaniu nawierzchni, wykonaniu nawodnienia oraz remoncie i przebudowie ogrodzenia - zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym (Załącznik nr 1 do SIWZ), Koncepcją zagospodarowania działki (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz Wykazem robót i dokumentacji (Załącznik nr 3 do SIWZ). Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego (Załącznik nr 1 do SIWZ), Koncepcji zagospodarowania działki (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz Wykazu robót i dokumentacji (Załącznik nr 3 do SIWZ) 2) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową Zakres robót obejmuje między innymi: Boisko do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej - roboty ziemne - rekultywacja płyty boiska - obrzeża 8x30 na ławie - nawadnianie boiska - piłkochwyty wys. 6 m - wyposażenie boiska (bramki, chorągiewki) Zagospodarowanie terenu oraz inne elementy niezbędne do funkcjonowania obiektu - dojścia (chodniki z kostki brukowej) - ogrodzenie boiska – ogrodzenie panelowe wys. 2,0 m - Wykonanie dokumentacji projektowej na poszczególne elementy zadania (tj. renowacji płyty boiska, nawadniania płyty boiska). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Program Funkcjonalno-Użytkowy - Zał. nr 1 do SIWZ Koncepcja zagospodarowania działki - Zał. nr 2 do SIWZ Wykaz robót i dokumentacji – Załącznik nr 3 do SIWZ UWAGA: Załączony wykaz robót i dokumentacji jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia. 3 Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni przed przystąpieniem do robót przedstawić Zamawiającemu do uzgodnienia/akceptacji projekty wykonawcze na poszczególne elementy zadania tj: - Projekt renowacji płyty boiska - 4 egz. - Projekt nawadniania płyty boiska – 4 egz. 4 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej 5 W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do eksploatacji, został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 6 Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 7 Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Sprzęt i wyposażenie zgodnie z gwarancją producenta poszczególnych urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do pielęgnacji nawierzchni boiska w ciągu 9 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru. 8 Wykonawca na trzy dni przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wykaz poszczególnych kosztów sporządzony w oparciu o Wykaz robót i dokumentacji – Załącznik nr 3 do SIWZ. 9 Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz użytkowników o rozpoczęciu robót z wyprzedzeniem minimum 5 dni roboczych. 10 Proponuje się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. 11 Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie terenu, na którym wykonywane będą roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do zakończenia realizacji inwestycji (zakończonej protokołem odbioru) odpowiedzialny będzie Wykonawca. 12 Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy – sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji. 13 Warunki realizacji robót. 13.1. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Wykonawca odpowiedzialny za zagospodarowanie powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą Prawo ochrony środowiska. 13.2. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, b) zorganizowanie dojazdu, doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy, c) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, d) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, e) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, f) koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów (jeżeli dotyczy), g) prowadzenie robót w sposób bezpieczny, h) uwzględnienie miejsca, odległości, kosztu wywozu, składowania i utylizacji odpadów, i) wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów, j) obsługa geodezyjna w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w 2 egz.; k) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, l) przy realizacji robót przestrzeganie warunków zawartych w uzgodnieniach jeżeli dotyczy, ł) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 14 Przedmiot zamówienia będzie dofinansowany ze środków Ministerstwa Sporu i Turystyki 15 Wspólny Słownik Zamówień CPV Główny kod (CPV) 45212220-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Dodatkowe kody CPV 45000000-7 Roboty budowlane 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45111213-4 Roboty w zakresie czyszczenia terenu 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 16 WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ 16.1 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił w/w osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty ziemne - rekultywacja płyty boiska - ustawienie obrzeży - nawadnianie boiska - montaż piłkochwytów - montaż wyposażenia boiska (bramki, chorągiewki) - wykonanie chodników z kostki brukowej - wykonanie ogrodzenie boiska - kierowanie pojazdami - obsługa maszyn budowlanych - wykonanie prac porządkowych - wykonanie innych czynności (prac fizycznych) związanych z wykonaniem bezpośrednio prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby kierujące budową: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie; dostawców materiałów budowlanych. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Poprzez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.16.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 16.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 16.3 Wykonawca lub podwykonawca w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywać czynności określone w pkt 16.1 wraz z oświadczenie, że wymienione osoby są zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. O każdorazowej zmianie wskazanych w wykazie osób (aktualizacji) Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego na piśmie przed wprowadzeniem pracownika na budowę. 16.4 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 16.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych 16.5 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 16.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (wzór umowy Załącznik nr 9 do SIWZ). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.16.1 czynności. 16.6 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załączniku nr 10 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje potwierdzające), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z wpisu do CEIDG lub KRS lub ich odpowiednika w innym kraju 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy – wzór stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach