Przetargi.pl
Dostawa zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz opasek sprężystych odblaskowych XXL

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Sucha
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 314 163 , fax. 483 314 183
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Sucha 13
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 314 163, fax. 483 314 183
    REGON: 67017298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz opasek sprężystych odblaskowych XXL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci, młodzieży i dorosłych dużych typu A i typu B, średnich typu C oraz małych typu D, typu E i typu G, a także opasek sprężystych odblaskowych XXL Proporcje dostawy wynoszą: Zestaw duży BRD typu A - 14% sumy zamówienia (ok. 1.502 szt.); Zestaw duży BRD typu B - 12% sumy zamówienia (ok. 1.507 szt.); Zestaw średni BRD typu C - 3% sumy zamówienia (ok. 854 szt.); Zestaw mały BRD typu D – 29% sumy zamówienia (ok. 24.892 szt.); Zestaw mały BRD typu E – 6% sumy zamówienia (ok. 2.970 szt.); Zestaw mały BRD typu G - 16% sumy zamówienia (ok. 9.090 szt.); opaska sprężysta odblaskowa XXL – 20% sumy zamówienia (ok. 15.384 szt.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18444112-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10.000 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Bank PKO BP S.A. 57 1020 4317 0000 5702 0436 7983, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu sprawa nr DR 3060 – 2/18 ”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w paragrafie 9 ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach