Przetargi.pl
Remont płyty dennej osadnika wtórnego radialnego o średnicy 30 m (Ob.Nr 8.1) na Oczyszczalni Ścieków w Myszkowie

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Okrzei 140
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3133710 w. 15 , fax. 034 3132011
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Okrzei 140 140
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3133710 w. 15, fax. 034 3132011
    REGON: 15151145840000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-myszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont płyty dennej osadnika wtórnego radialnego o średnicy 30 m (Ob.Nr 8.1) na Oczyszczalni Ścieków w Myszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont płyty dennej osadnika wtórnego radialnego o średnicy 30 m (Ob.Nr 8.1) na Oczyszczalni Ścieków w Myszkowie obejmujący następujący zakres prac: a)czyszczenie strumieniowo-ścierne (piaskowanie lub śrutowanie) powierzchni betonowej dna o powierzchni 710m2 b)kontrola wytrzymałości dna metodą pull-of- 12 kompletów pomiarów c)wykonanie ew. iniekcji rys i pęknięć, ubytków oraz zabezpieczenie stali zbrojeniowej d)wykonanie reprofilacji e)zabezpieczenia płyty dennej osadnika wtórnego o grubości 20mm na obszarze 710 m2 f)sprawdzenie wytrzymałości wykonanej powłoki metodą pull-of 2 komplety pomiarów g)wykonanie dylatacji podłużnej (ściana/dno) na długości 94,2metrów bieżących
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 4000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wykonawcy stanowiący zał. nr 1 b)przedmiar robót , kosztorys nakładczy stanowiący zał. nr 2 dołączony do siwz; c)formularz oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy pzp stanowiący zał. nr 3 dołączony do siwz; d)formularz oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp- zał. nr 4 dołączony do siwz. 2.W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b)aktualne zaświadczenie z US, ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniejniż3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczanie do udziału w postępowaniu albo składania ofert. c)aktualna informacja KRK w zakresie art.24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert; d)aktualna informacja z KRK w zakresie art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -zał.nr 5 dołączony do siwz; b)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca -zał. nr 6 dołączony do siwz; c)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności -zał. nr 7 dołączony do siwz. d)dla osób skierowanych do kierowania robotami budowlanymi w branżach określonych zakresem przedmiotu zamówienia, wykazu aktualnych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Oświadczenia i dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach