Przetargi.pl
Remont płyt nawierzchni sztucznej APRON-A, K-6010 na terenie Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku.

Jednostka Wojskowa 1128 ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 620 62 16 , fax. 55 620 62 75
  • Data zamieszczenia: 2014-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1128
    ul. 17 Marca 20 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 620 62 16, fax. 55 620 62 75
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont płyt nawierzchni sztucznej APRON-A, K-6010 na terenie Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont płyt nawierzchni sztucznej APRON-A, K-6010 na terenie Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku. 1.Zakres stosowania specyfikacji: Niniejsza specyfikacja będzie stosowana jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zleceniu i realizacji robót wymienionych w pkt 1.1 niniejszej ST oraz Specyfikacji Ogólnej. Ustalenia zawarte w specyfikacji obejmują wszystkie czynności umożliwiające wykonanie robót przewidzianych przedmiarem robót oraz bezpośrednio z nimi związanych robót towarzyszących i tymczasowych wymaganych technologią i rodzajem zastosowanych materiałów. Obejmują prace związane z dostawą materiałów, technologią wykonawstwa. Zakres robót objętych specyfikacją określa przedmiar robót. Prace towarzyszące i tymczasowe: Niezbędne do wykonania robót wynikające z technologii. Informacje o terenie budowy: Na czas prowadzenia prac niezbędna część przedmiotowej płaszczyzny zostanie wyłączona z eksploatacji. Wykonawca robót ustawi urządzenia zabezpieczające teren prowadzonych robót. Przed przystąpieniem do robót pracownicy zostaną zapoznani z zasadami poruszania się po lotnisku oraz przeszkoleni w temacie zachowania czystości i przestrzegania instrukcji FOD. Wymagania ogólne: Materiały powinny spełniać wymagania określone w Specyfikacji Ogólnej. Zastosowane materiały: Powinny posiadać orzeczenie ITWL. Wymagania sprzętowe: Wykonawca może użyć dowolnego sprzętu, który będzie gwarantował wykonanie zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami BHP. Koszt sprzętu powinny być uwzględnione w oferowanej cenie. Wymagania transportowe: Koszty transportu na terenie budowy wliczyć do ceny ofertowej. Wymagania dotyczące wykonania robót: Wymagania poszczególnych robót zawarte są w Warunkach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (WTWO), zostały omówione przy zastosowaniu materiałów. Roboty wyszczególnione w niniejszej specyfikacji są robotami nieskomplikowanymi, należy je wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, technologią i wskazówkami producentów materiałów budowlanych. Kontrola jakości: Kontrola jakości powinna być zgodna z wymogami norm oraz wymogami producentów materiałów budowlanych. Ocena jakości powinna obejmować: - prawidłowość wykonania kolejnych etapów robót, - zgodność zastosowanych materiałów z wymogami norm i instrukcji (dokumentów odniesienia). Przedmiar i obmiar robót: Ogólne zasady przedmiaru i obmiaru robót zostały określone w Specyfikacji ogólnej. Jednostki obmiaru robót zgodne z przedmiarem robót stanowiącym załącznik SIWZ. Odbiór robót: Podstawą odbioru robót jest: - specyfikacja techniczna, - obmiar robót, - oświadczenie o zastosowanych materiałach z atestami i świadectwami, przy realizacji zakresu robót przewiduje się odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, - odbiór końcowy, - wymogi stawiane przy poszczególnych odbiorach oraz sposób ich prowadzenia określa Prawo budowlane i PN. Sposób rozliczenia robót tymczasowych i towarzyszących: Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być uwzględnione w zaoferowanej cenie, nie podlegają odrębnemu rozliczeniu. Usunięcie odpadów technologicznych ,wywóz i utylizacją jest kosztem oferenta, należy uwzględnić w oferowanej cenie, nie będą podlegały oddzielnemu rozliczeniu. Dokumentacja odniesienia: Dokumentami odniesienia są: - Specyfikacja Techniczna wraz z przytoczonymi dokumentami dotyczącymi zastosowania materiałów budowlanych, - obowiązujące normy CE, Normy PN, - ogólne zasady sztuki budowlanej, - Prawa budowlanego i Ogólnych warunków jakim powinny odpowiadać roboty budowlane i zastosowane materiały. Przepisy związane: - Ustawa Prawo Budowlane z dnia 07.07. 1994 r. (Dz. U. Nr 207/2003, poz. 2016 z późniejszymi zmianami), - Ustawa Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (Dz. U. Nr 62/2001 poz. 627), - Ustawa o odpadach z dnia 27.04.2001 r. ( Dz. U. Nr 62/2001 poz. 628), - Ustawa o drogach publicznych z dnia 21.03.1985 r. (Dz. U. Nr 71/2000poz. 838), - Rozporządzenie Min. Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.03.2000 r. i 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 169/2003 poz. 1650). 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia określają załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumenty, w szczególności: a) Szczegółowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) b) Przedmiar robót 3. Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad i usterek przez Strony, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. 5. Jeżeli poszczególne wyroby budowlane są objęte gwarancją, wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumenty potwierdzające gwarancję producenta lub dystrybutora wyrobów. 6. Szczegółowe warunki gwarancji określa dokument pn. Projekt umowy. 7. Zamawiający umożliwia korzystanie z mediów (energia elektryczna, woda do celów technologicznych i socjalnych) za odpłatnością na nw. warunkach: - wskazane przez Zamawiającego miejsca poboru mediów musi być olicznikowane na koszt Wykonawcy robót, - wykonawca zawrze umowę na dostawę energii elektrycznej z wojskowym płatnikiem zużycia energii elektrycznej tj. Rejonowym Zarządem Infrastruktury w Gdyni ul. Jana z Kolna 8b w terminie 7 dni od zawarcia umowy, - Wykonawca złoży zobowiązanie uregulowania kosztów za dostarczona wodę do celów technologicznych i socjalnych z wojskowym płatnikiem ww. mediów tj. JW 1128 w Malborku w dniu przekazania placu budowy, - zapłata dla Wykonawcy za wykonaną umowę nastąpi po udokumentowaniu uregulowania należności za zużycie mediów. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie własnych źródeł energii elektrycznej, dostaw wody do celów technologicznych i socjalnych przez wykonawcę robót na własny koszt i staraniem. 8. WIZJA LOKALNA. a) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektu. b) Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu robót w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości ze zdjęciem. c) Osoby zainteresowane powinny z dwudniowym wypowiedzeniem w celu uzyskania zgody na wjazd na teren obiektu wojskowego złożyć pismo, które powinno zawierać: imię, nazwisko osób oraz markę i numer rejestracyjny pojazdu. Przedmiotowe pismo należy przesłać na adres: Dowódca Jednostki Wojskowej 1128, ul. 17 Marca 20, 82 - 200 Malbork. d) Wizja lokalna odbędzie się na telefoniczne zgłoszenie Wykonawcy. e) Miejsce spotkania: Biuro Przepustek Jednostka Wojskowa 1128, ulica 17 Marca 20, 82 - 200 Malbork f) W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego w tym zakresie, którymi są: - mjr Krzysztof BOKISZ tel. 55 620 67 00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach