Przetargi.pl
Remont placu wewnętrznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nidzicy.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 250 400 , fax. 896 250 423
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nidzicy
    ul. Kolejowa 9
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 250 400, fax. 896 250 423
    REGON: 51075090100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://nidzica.kwpsp.olsztyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont placu wewnętrznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nidzicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont placu wewnętrznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nidzicy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni betonowej i krawężników, wykonanie podbudowy i ułożenie krawężników i nawierzchni z kostki brukowej, likwidację kanału najazdowego dla samochodów, likwidację wiat śmietnikowych, likwidację podziemnego zbiornika na wodę, demontaż stacji paliw wraz z podziemnymi zbiornikami, regulację studni instalacji burzowej, wymianę uszkodzonego hydrantu nadziemnego na podziemny, likwidację słupów oświetlenia zewnętrznego, wymianę części ogrodzenia na granicy z działkami nr 113/22, 113/4, 113/5, 123/12, 123/10, 122/4 oraz 122/2. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w przedmiarze stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane w całości. 5. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu. Osobą wskazaną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest: Pan Jerzy Jankiewicz, tel.: 604 431 858, e-mail: tech.nidzica@kwpsp.olsztyn.pl 6. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia, na własny koszt, sprzętu pozostawionego na terenie budowy. 7. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji robót powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie Prawo budowlane, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wskazania oraz inne parametry przedmiotu zamówienia podane przez Zamawiającego są wymaganiami minimalnymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom. 8. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do robót materiały posiadały ważne aprobaty i normy techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa oraz atesty higieniczne. W odniesieniu do zastosowanych przez Wykonawcę materiałów, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatów zgodności z obowiązującą normą lub aprobatą techniczną, zaś w odniesieniu do oferowanych urządzeń - świadectw jakości i wymaganych atestów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SIWZ; 2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; 2.3. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach