Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Bernardyńska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 6883100 , fax. 14 6883115
- Data zamieszczenia: 2018-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
Bernardyńska 24
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 6883100, fax. 14 6883115
REGON: 122680121 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdik.tarnow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont Placu Kazimierza, ulicy Katedralnej i Krótkiej w Tarnowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont Placu Kazimierza, ulicy Katedralnej i Krótkiej w Tarnowie” w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Nowe przestrzenie zdarzeń – Odnowienie zabytkowego centrum miasta – Remont pl. Kazimierza oraz ulic Katedralnej, Krótkiej i Kapitulnej w Tarnowie”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych dotyczących nawierzchni, podbudowy, infrastruktury podziemnej oraz małej architektury, podzielonych na dwa etapy: ETAP – I: Remont Placu Kazimierza z wyłączeniem zakresu ulicy Krótkiej oraz remont ul. Katedralnej na odcinku od Płyty Rynku do ul. Kapitulnej, ETAP – II: Remont ul. Katedralnej na odcinku od ul. Krakowskiej do Płyty Rynku bez możliwości zamknięcia Placu Kazimierza dla pojazdów i pieszych. 3. Remont prac polegać będzie między innymi na: 1) rozbiórce istniejących nawierzchni jezdni, placu i chodników, 2) rozbiórce starej podbudowy i wykonaniu nowego koryta pod warstwy konstrukcyjne wraz z robotami ziemnymi, 3) wykonaniu nowych warstw podbudowy wraz z warstwami wzmacniającymi z geowłókniny, 4) wykonaniu nowych warstw nawierzchniowych jezdni, placu, zjazdów i chodników zgodnie z dokumentacją, 5) wymianie pokryw studni telekomunikacyjnych o wykończeniu płytami granitowymi, 6) pionowej regulacji zaworów wodociągowych, gazowych, 7) nasadzeniu zieleni, 8) montażu elementów małej architektury, parkometru oraz przestawieniu betonowego słupa ogrodzeniowego Katedry, 9) czasowego przestawienia betonowych słupów ogrodzenia Placu Katedralnego i ponownego umiejscowienia o obecnym miejscu, 10) czyszczeniu i konserwacji ozdobnych lamp oświetleniowych oraz łańcucha ozdobnego kutego, 11) naprawie cokołu wraz z uzupełnieniem uszkodzonych płyt kamiennych oraz oczyszczeniu i konserwacji pomnika, 12) remoncie kanalizacji ogólnospławnej rur i studzienek oraz demontażu i montażu nowych rur i studzienek, 13) montażu nowego oznakowania pionowego stałej organizacji ruchu, 14) przygotowaniu projektu oraz wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu oraz aktualizacji w trakcie realizacji budowy w zależności od bieżących potrzeb. Nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów i pieszych, 15) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w wersji tradycyjnej – papierowej – 3 egz. oraz wersji elektronicznej) z klauzulą przyjęcia do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. 4. Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. wykonanie nawierzchni kamiennej. W pozostałym zakresie Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy w Warszawie, nr rachunku 15 1030 1250 0000 0000 8809 7033, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium – „Remont Placu Kazimierza, ulicy Katedralnej i Krótkiej w Tarnowie”. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) będące oświadczeniem, że zaistniały okoliczności, w wyniku których Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego (określone w art. 46 ust. 4a oraz 5 Pzp) – bez potrzeby potwierdzania tych okoliczności przez Zamawiającego; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie gwarancja wadialna powinna wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości Wykonawców składających ofertę) pod takim jednak warunkiem, że tenże podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. 5. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b uPzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych”
Dodano: 2024-07-17 - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Niepołomice.
Dodano: 2024-07-09 - Wycinka drzew oraz uporządkowanie i utwardzenie na terenie KSOS Nowa Huta na osiedlu Kolorowym 29B w Krakowie
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja dróg rolniczych dojazdowych do pól
Dodano: 2024-06-17 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1444K Uszew – Nowy Wiśnicz – Nieznanowice w miejscowości Nowy Wiśnicz ul. Podzamcze
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa dróg wewnętrznych – dojazdowych do pól
Dodano: 2024-06-03 - Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
Dodano: 2024-05-31 - Przebudowa dróg wewnętrznych
Dodano: 2024-05-22 - Remont drogi gminnej nr 140164K Kępie – Florentynów w km 1+350 do km 1+680, w msc. Kępie, gm. Kozłów
Dodano: 2024-05-06 - "Remont drogi gminnej nr 292900K zlokalizowanej na dz. ew. nr 133/1, 133/3, 135, 126, 133/2, 134/2 w Złockiem"
Dodano: 2024-04-23