Przetargi.pl
Remont placu apelowego w kompleksie wojskowym nr 3008 na terenie JW 1145 w Bolesławcu

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont placu apelowego w kompleksie wojskowym nr 3008 na terenie JW 1145 w Bolesławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont Placu Apelowego w kompleksie wojskowym nr 3008 na terenie JW 1145 w Bolesławcu. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z rysunkami stanowi dokumentację służącą opisowi przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji remontu i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30, 31 ustawy PZP. Kod CPV 45110000 – 1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne Kod CPV 45233200 – 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV 45230000 – 8 Wymiana kanalizacji deszczowej 1.2 STAN ISTNIEJĄCY Plac Apelowy przewidziany do remontu zlokalizowany jest w kompleksie wojskowym nr 3008 na terenie JW 1145 w Bolesławcu przy ulicy Wojska Polskiego pomiędzy budynkami 5, 22, 2, 3 i 26 szerokości 71m i dł 132m plus drogi dojazdowe o nawierzchni bitumicznej, a ich nawierzchnia jest obecnie uszkodzona w stopniu znacznym. Istniejące krawężniki kamienne z brakiem zachowania liniowości pionowej i poziomej. Wpusty kanalizacji deszczowej podmyte przez wody opadowe. Ze względu na zły stan techniczny odwodnienia placu apelowego należy dokonać wymiany istniejącej kanalizacji deszczowej w celu zapewnienia sprawnego odprowadzania wód opadowych do systemu kanalizacji funkcjonującego na terenie kompleksu wojskowego kanalizacji ogólnospławnej. Nowe rurociągi należy wykonać w odtworzeniu istniejącej, siatki rurociągów kanalizacji odwodnienia placu, uwzględniając budowę dwóch studni rewizyjnych nie przełazowych na odcinku Ø 200 mm biegnącym przez środek placu. 1.3 ZAKRES STOSOWANIA SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ Specyfikacja Techniczna stanowi obowiązującą podstawę jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zleceniu i realizacji robót wymienionych w punkcie 1.1. 1.4 ZAKRES ROBÓT UJĘTYCH W SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z wykonaniem remontu Placu Apelowego w kompleksie wojskowym nr 3008 na terenie JW 1145 w Bolesławcu. Zakres prac remontowych do wykonania w ramach zadania:  Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej istniejącego placu wraz z wymienioną istniejącej kanalizacją odwodnienia placu w celu zapewnienia jego właściwego odtworzenia remontowego. Należy zachować istniejące spadki powierzchni placu w tym spadki do wpustów kanalizacji deszczowej. Zinwentaryzowane rzędne terenu należy podnieść o 4cm dla zapewnienia ułożenia nowej warstwy ścieralnej. Do powyższego należy dostosować poziom wpustów i poziom krawężników (zachowując wysokość krawężnika wystającego 12,5 cm i krawężnika wtopionego 3,0 cm – założona wysokość zostanie zweryfikowana przez Inspektora Nadzoru po zweryfikowaniu wysokości istniejących oczyszczonych przez Wykonawcę krawężników). Punkty nawiązania do istniejących dróg wskazano na załączonych szkicach.  Prace remontowe nawierzchni: 1. frezowanie nierówności nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej (obecnej ścieralnej) o gr. do 4 cm placu i dróg dojazdowych z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km około 718,7 m2, szczegółowa lokalizacja powierzchni do frezowania zostanie wskazana przez Inspektora Nadzoru na placu budowy 2. frezowanie nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej (obecnej ścieralnej) o gr. 4 cm placu i dróg dojazdowych z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km około 3 020,74 m2, Powierzchnie kwalifikujące się do frezowania wg załączonego szkicu tj miejsca o znacznym spękaniu powierzchniowym i przy lokalizacjach nawiązania do istniejących dróg, szczegółowa lokalizacja powierzchni do frezowania zostanie wskazana przez Inspektora Nadzoru na placu budowy, załączono szkic poglądowy) 3. uzupełnienie warstwy wiążącej (obecnej ścieralnej) mieszanką BA 0/20 oraz podbudowy zasadniczej (kostka brukowa) mieszanką betonową, około 3739,5 m2 4. oczyszczenie warstwy wiążącej (obecnej ścieralnej) przed wykonaniem uzupełnień i wykonaniem warstwy wzmacniającej z geosiatki 5. uzupełnienie spękań większych niż 3mm po frezowaniu mieszanką uszczelniającej masy zalewowej, drobnoziarnistą mieszanką mineralnoasfaltową 6. skropienie nawierzchni drogowych/placu na gorąco 7. wzmocnienie warstwy wiążącej (istniejąca osłabiona warstwa ścieralna) geosiatką poliestrową bitumowaną/geosiatką do nawierzchni szklanowęglową powleczoną polimeroasfaltem 120/200 kN/m, gdzie jest to wymagane wykonać zakotwienia siatki, układać na zakład podłużny 25cm, zakład poprzeczny 50 cm z dodatkowym skropieniem lub wykonać zgodnie z zaleceniami producenta; powycinać otwory na wpusty/studnie sieci kanalizacji deszczowej 8. skropienie lepiszczem asfaltowym na gorąco przed ułożeniem warstwy ścieralnej 9. ułożenie warstwy ścieralnej SMA 0/12,8 o grubości po zagęszczeniu 4 cm około 10 207,50 m2 10. wypełnienie spoin masą uszczelniającą bitumiczną (przy elementach takich jak ściek z kostek drogowych kamiennych, wpustach studzienek i innych niewymienionych lokalizacjach, a koniecznych ze względu na zabezpieczenie przed penetracją wód Miejsce składowania frezowanego materiału zostanie wskazane przez Zamawiającego w dniu przekazania terenu budowy.  Prace remontowe krawężników: 1. rozebranie krawężników kamiennych wraz z oczyszczeniem do powtórnego wykorzystania, długości ok. 584m 2. rozebranie istniejącego ścieku długości ok. 584m 3. rozebranie istniejących ław wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod nową ławę pod krawężniki, długości ok. 584m 4. wykonanie ławy krawężnikowej o szer. około 60cm wraz z oporem z betonu długości ok. 584m 5. wykonanie dylatacji ław (max co 40 m) 6. wbudowanie oczyszczonych krawężników kamiennych wystających, długości ok. 584m 7. wbudowanie ścieku z minimum dwóch rzędów kostki drogowej kamiennej gr.16cm wzdłuż krawężnika i wokół wpustów, z spadkami zapewniającymi spływ wody opadowej do wpustów kanalizacji deszczowej (od strony placu) długości ok. 584m i szerokości minimum 34 cm (od lica krawężnika) 8. regulacja krawężników wtopionych przy nawiązaniach do istniejących dróg ok. 54 m 9. uzupełnienie humusu wzdłuż przełożonych krawężników (odrestaurowanie jak z przed wykonania przełożenia krawężników) jednak nie mniej niż szerokości 1m od tylnej płaszczyzny krawężnika, wysokość poziomu humusu zagęszczonego 20 mm poniżej górnej płaszczyzny krawężnika 10. wykonanie trawnika parkowego siewem (odrestaurowanie jak z przed wykonania przełożenia krawężników) jednak nie mniej niż szerokości 1m od tylnej części krawężnika  Oznakowanie poziome placu: 1. Wykonanie oznaczenia lądowiska dla helikopterów jak istniejący oraz wykonanie linii segregacyjnych zgodnie z wytycznymi użytkownika, farbą chlorokauczukową w kolorze białym, ok. 40m2 PRACE ZWIĄZANE Z WYMIANĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ Szczegółowy zakres rzeczowy określają : mapa poglądowa z uwidocznioną trasą planowanej do wymiany kanalizacji deszczowej oraz opis przedmiotu zamówienia. Dokumentacja jest dostępna na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, natomiast w wersji papierowej zostanie przekazana Wykonawcy robót, po zawarciu umowy. Roboty do wykonania Zakres remontu kanalizacji deszczowej obejmuje: a) rozbiórka fragmentu istniejącej płyty placu apelowego na szerokości 1,00 m na długości istniejącego rurociągu kanalizacji deszczowej, przewidzianej do wymiany, po uprzednim odcięciu omawianego fragmentu od całości przy pomocy piły mechanicznej, b) wywóz gruzu z rozbiórki płyty oraz odłożenia na odkład sfrezowanej warstwy wierzchniej placu c) wykonanie wykopów liniowych szerokości 1 m pod rurociągi kanalizacyjne średnicy nominalnej Ø 200 i 160 mm, d) wykonanie wykopów pod trzy studnie rewizyjne nie włazowe z tworzywa sztucznego Ø 400, wykonane z utwardzonego polichlorku winylu. Teleskop z włazem żeliwnym zabezpieczonym śrubami stalowymi i wyprofilowaną kinetą. Właz żeliwny klasy D400 e) wykonanie wykopów pod studnie ściekowe szt. 12, f) wywóz gruntu w wykonanych wykopów liniowych i jamistych, g) pełne umocnienie ścian wykopów, h) połączenie instalacji kolektora zbiorczego Ø 200 z istniejącą studzienką rewizyjną, i) montaż trzech studni niewłazowych z PVC Ø400 z pokrywami żeliwnymi klasy D 400 typ 400, j) montaż studzienek ściekowych, ulicznych betonowych Ø 500 mm z osadnikiem i syfonem kamionkowym szt.12, k) wykonanie podejść odpływowych Ø 160 do 12 wpustów ściekowych żeliwnych klasy D400 BK 300x500 l) montaż rurociągu kanalizacji deszczowej z rur gładkościennych PVC, łączonych kielichowo Ø 200 i 1600 mm - PVC-u SN 8 m) oznakowanie trasy rurociągu taśmą z tworzywa, n) wykonanie z piasku podsypek pod kanały 15 cm i obsypek kanałów 30 cm , o) wykonanie prób odbiorowych wykonanej instalacji przed zakryciem, p) ocieplenie rurociągu keramzytem na grubości 20 cm, q) Transport piasku na zasypanie rurociągu i studni wykonanej kanalizacji, r) zasypanie rurociągu i studni piaskiem z zgęszczaniem mechanicznym ubijakami warstwami w stanie luźnym 25 cm, do wymiany gruntu rodzimego używać piasku różnoziarnistego - frakcja piaskowa- średnica ziaren- od 0,02 mm do 2 mm s) zagłębienie rurociągów - istniejące t) zagłębienie instalacji wynika z założonego systemu kanalizacji grawitacyjnej u) wykonanie płyty betonowej na ubitej warstwie pisku zasypanego wykopu grubości 20cm , v) czyszczenie mechaniczne kanałów istniejącej kanalizacji Ø 200 na długości 80 m, w) odgruzowanie i naprawa istniejącej studni rewizyjnych szt. 1 x) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej z adnotacją o przyjęciu do zasobu przez Ośr.Dok.Geod.Kart. RZI. 1.5 PRACE TOWARZYSZĄCE I ROBOTY TYMCZASOWE: Do robót towarzyszących zalicza się roboty, które należą do świadczeń umownych, a nie są wymienione w przedmiarach, w szczególności: - transport, składowanie oraz utylizacja odpadów gruzu i ziemi; - utrzymanie i likwidacja placu budowy; - utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami; - działania ochronne zgodnie z warunkami BHP; - wydzielenie strefy bezpieczeństwa poprzez wygrodzenie taśmą ostrzegawczą wraz z tablicami ostrzegawczymi (wygrodzenie powinno być stabilne, odporne na oddziaływanie od pojazdów mechanicznych i czynniki atmosferyczne w tym podmuch wiatru) Wymienione roboty nie podlegają oddzielnej zapłacie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 34.502,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 07.12.2017 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 12 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 07.12.2017 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont placu apelowego w kompleksie wojskowym nr 3008 na terenie JW 1145 w Bolesławcu 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach