Przetargi.pl
Remont piwnic w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2017-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont piwnic w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont piwnic w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU Nr 2: • przeznaczenie budynku: biurowo-sztabowy • rok budowy: 1809 • rok naprawy: 2009 • kubatura: 6 089 m3 • powierzchnia użytkowa: 591m2 ZAKRES ROBÓT: Zakres robót branży budowlanej: • demontaże i wyburzenia, • wykonanie iniekcji ciśnieniowej • wykonanie robót tynkarskich, • wykonanie okładzin ściennych, • wykonanie gładzi gipsowych, • gruntowanie podłoża pod malowanie, • malowanie emulsyjne ścian i sufitów, Zakres robót branży sanitarnej: • demontaż kabin prysznicowych, umywalek, pisuaru, misek ustępowych wraz z towarzyszącą armaturą, następnie ich wymiana na nowe • podłączenia istniejącego podejścia ciepłej wody (cyrkulacji) do istn. wymiennika ciepła • udrożnienie instalacji kanalizacji wewnętrznej z częściową wymiana podejść • wykonanie instalacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej pomieszczeń pomieszczeniach łazienki i WC należy przewidzieć wentylacje grawitacyjna wspomaganą wentylatorami wyciągowymi załączanymi wraz z oświetleniem, • sprawdzianie i udrożnienie istniejących ciągów kominowych wentylacji grawitacyjnej oraz kominka, • pomalowanie ist. gałązek C.O. • przeczyszczenie odcinka sieci kanalizacyjnej wew. do studzienki. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB budowlany Montelupich 3 – bud. nr 2(piwnice)  STWIORB sanitarny Montelupich 3 – bud. nr 2(piwnice) b) Kosztorysy inwestorskie:  KI – budowlany – Montelupich 3 – bud. nr 2(piwnice)  KI – sanitarny – Montelupich 3 – bud. nr 2(piwnice) c) Przedmiary robót:  PR– budowlany – Montelupich 3 – bud. nr 2(piwnice)  PR – sanitarny – Montelupich 3 – bud. nr 2(piwnice) Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót” stanowiącej zał. nr 9 do SIWZ, „Przedmiarze robót” stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i stanowić będą podstawę decyzji o akceptacji zaoferowanych materiałów lub urządzeń lub odrzuceniu oferty. Uwaga! Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, prace będą prowadzone w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Uwaga! Wykonawca na własny koszt zabezpiecza kontenery socjalne i sanitarne dla swoich pracowników. Zamawiający wskaże miejsce ich tymczasowej lokalizacji oraz wskaże miejsca poboru energii elektrycznej, doprowadzenia wody zimnej i odprowadzenia ścieków. Wykonawca udzieli Zamawiającemu „Gwarancji dobrego wykonania” – („Gwarancji dobrego wykonania” – zał. nr 10 do umowy), na okres wskazany w kryterium wyboru (SIWZ część nr I pkt 14).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 7 do SIWZ oraz według przedmiarów robót załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej.  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach