Przetargi.pl
Remont pionów i poziomów kanalizacyjnych oraz wybranych pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 w formule „zaprojektuj i wybuduj

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 470754976
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pionów i poziomów kanalizacyjnych oraz wybranych pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 w formule „zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w ramach zadania pn. „Remont pionów i poziomów kanalizacyjnych oraz wybranych pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) sporządzenie niezbędnej dokumentacji projektowo/technicznej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych (remontowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami, a następnie ich odbioru w zakresie określonym w Programie Funcjonalno – Użytkowym (PFU), stanowiącym integralną część SWZ; 2) wykonanie przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami i wpisanymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi i uporządkowaniem terenu w zakresie wskazanym w PFU, w tym:a) remont łazienki nr 1 z wymianą pionu na 10 piętrze budynku:- powierzchnia użytkowa objęta przedmiotem zamówienia około: 6,21 m2 (2,30 m x 2,70m);- wysokość pomieszczenia około: 2,60 m;b) remont łazienki nr 2 z wymianą pionu na 10 piętrze budynku:- powierzchnia użytkowa objęta przedmiotem zamówienia około: 6,21 m2 (2,30 m x 2,70m); - wysokość pomieszczenia około: 2,60 m;c) inspekcja i czyszczenie pionów kanalizacyjnych:- dotyczy piętra budynku od 9 do 1;d) inspekcja i czyszczenie poziomów kanalizacyjnych:- dotyczy czyszczenia na poziomie 1 (około 15 m do pierwszej studzienki);e) remont kancelarii na 2 piętrze budynku:- powierzchnia użytkowa objęta przedmiotem zamówienia około: 6,00 m2;- wysokość pomieszczenia około 2,60 m.Roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie czynnym.3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do kierowania prowadzonymi pracami wykonawczymi osoby ze stosownym uprawnieniem budowlanym oraz aktualnym wpisem do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w specjalności ogólnobudowlanej oraz instalacji sanitarnej i elektrycznej.4. Zamówienie stolarki drzwiowej, które winno nastąpić nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca winien okazać zamówienie do wglądu Zamawiającemu.5. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 12 do SWZ oraz programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).6. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.7. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz wymogi jakościowe, zostały określone w PFU stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ , a także w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Załączniki te oraz pozostałe zapisy SWZ stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii robót oraz standardu zastosowanych materiałów.8. Rozwiązania materiałowe zostały opisane w PFU stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający informuje, że wszędzie tam gdzie w treści PFU stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie mają spełniać. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu. W ofercie można przyjąć inne marki i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom opisanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. 9. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu.10. Do dokumentacji odbiorowych muszą być dołączone certyfikaty i/lub deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów 11. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane, w tym murarskie, wykończeniowe oraz roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji sanitarnych i elektrycznych. Wymóg ten nie dotyczy w szczególności osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie np. kierujących budową lub robotami. 12. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 5 i 12 wzoru umowy – Załącznik nr 12 do SWZ.13. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez wykonawcę. Wyznacza się terminy wizji lokalnej dla wykonawców na dzień:- 15.07.2022r. godz. 10:00Miejsce spotkania: Łódź, ul. Lutomierska 108/112 (dyżurka)14. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 uPzp Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej. 15. Podczas wizji lokalnej Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawców odkrywek i pomiarów.16. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy.17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach