Urząd Miejski w Krzeszowicach ogłasza przetarg
- Adres: 32-065 Krzeszowice, Grunwaldzka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 520 855 , fax. 122 520 802
- Data zamieszczenia: 2018-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krzeszowicach
Grunwaldzka 4
32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
tel. 122 520 855, fax. 122 520 802
REGON: 52690800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrzeszowice.pl, https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,302718,2018.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pieszego układu komunikacji w Parku Bogackiego w Krzeszowicach” w ramach zadania pn. „Modernizacja pieszego układu komunikacyjnego oraz miejsca Pamięci Narodowej w Krzeszowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Nazwa zadania: „Remont pieszego układu komunikacji w Parku Bogackiego w Krzeszowicach” w ramach zadania pn. „Modernizacja pieszego układu komunikacyjnego oraz miejsca Pamięci Narodowej w Krzeszowicach”. 2) Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia pn. „Remont pieszego układu komunikacji w Parku Bogackiego w Krzeszowicach” w ramach zadania pn. „Modernizacja pieszego układu komunikacyjnego oraz miejsca Pamięci Narodowej w Krzeszowicach” w zakresie wymiany nawierzchni asfaltowej wraz z obrzeżami, lokalną przebudową układu (zawężeniem ścieżek) w związku z ochroną zieleni oraz rozbudową ścieżek – ułożenie kostki pod istniejącymi ławkami parkowymi. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki ich realizacji określa: - Część III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, - Część II SIWZ - Wzór umowy, - Pozwolenie Małopolskiego Konserwatora Zabytków w Krakowie znak OZKr.5142.706.2018.JJ.ASJ (nr 677/18 z dnia 15.06.2018 r oraz 760/18 z dnia 04.07.2018 r.), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 0/100). 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach (decyduje termin zaksięgowania wpłaty na rachunku): Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział Kraków Nr rachunku 60 1540 1115 2001 6000 1414 0001. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Remont pieszego układu komunikacji w Parku Bogackiego” 5) Wniesienie wadium w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach, będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert wadium będzie się znajdować na rachunku bankowym Urzędu. 6) Jeżeli wadium wniesione zostało w innej formie niż przelew, oryginał dokumentu należy dołączyć jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Kopia tego dokumentu, potwierdzona za zgodność z oryginałem, powinna być dołączona do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 9 niniejszej SIWZ – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ: W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ: W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/; 5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/; 6. potwierdzenie wniesienia wadium. 7. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia/*jeśli dotyczy/ - oryginał dokumentu. 8. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej w oparciu o załączony przedmiar robót. UWAGA!!! PROSZĘ NIE ZAŁĄCZAĆ DO OFERTY INNYCH DOKUMENTÓW NIŻ WYMIENIONE POWYŻEJ. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.gminakrzeszowice.plBipZamówienia publiczne i ogłoszenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga! 1) Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. 2) W przypadku Wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów), Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej Wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualnych na dzień ich złożenia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym w Skrzyszowie
Dodano: 2024-04-04 - „Przebudowa boiska do gry w piłkę ręczną na terenie ZSPiP w miejscowości Filipowice w gm. Zakliczyn”
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja placu zabaw w Odporyszowie
Dodano: 2024-03-22 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1424K Bochnia – Uście Solne – Barczków w miejscowościach Krzeczów i Słomka w km 2+544,53 – 3+155
Dodano: 2024-02-05 - Poprawa bezpieczeństwa i komunikacji drogowej na terenie Gminy Dobczyce.
Dodano: 2023-10-16 - Wykonanie nawierzchni asfaltowych na terenie gminy Skrzyszów
Dodano: 2023-07-31 - Przebudowa drogi wewnętrznej w km od 0+000 do km 0+073,20 (sięgacz w km 0+000 do km 0+023,90) w miejscowości Liszki, Gmina Liszki.
Dodano: 2023-07-14 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej 1379K Pilzno – Szynwałd - etap II
Dodano: 2023-06-22 - Przebudowa drogi gminnej G200572K w km od 0+000 do km 0+719,21 w miejscowości Ładna, Gmina Skrzyszów
Dodano: 2023-04-12 - Przebudowa drogi gminnej - ul. Kwiatowa w miejscowości Bębło
Dodano: 2022-12-19