Przetargi.pl
Rewitalizacja obszarów miejskich realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Miasto Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jordanów
    Rynek 1
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    REGON: 491893227
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja obszarów miejskich realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i projektowe oraz usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części obejmujące odpowiednio: Część I - Wykonanie robót budowlanych „Modernizacja boiska wielofunkcyjnego z dostosowaniem do całorocznego użytkowania poprzez rozszerzenie funkcji: lodowisko sezonowe, zlokalizowanego przy ul. Konopnickiej w JordanowiePolegające na:- renowacji (poprzez nowy natrysk) nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego wraz z odtworzeniem linii do gier: koszykówka – 2 plansze boiska ; po jednej planszy: siatkówka, piłka ręczna, tenis ,- wymianie opraw na istniejących masztach oświetleniowych, - montażu tymczasowego sezonowego lodowiska wraz z niezbędnymi instalacjami: chłodniczą, elektryczną, agregatem i stałym ogrodzeniem wokół agregatu,- wykonaniu tymczasowego dojścia do sezonowego lodowiska.Główny kod CPV: 45212220-4: roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymiRoboty budowlane – kod CPV: 45233200-1: roboty w zakresie różnych nawierzchni 45311200-2: roboty w zakresie instalacji elektrycznych45311100-1: roboty w zakresie okablowania elektrycznego45315300-1: elektroenergetyczne linie zasilające45316100-6: instalowanie słupów, opraw i urządzeń oświetlenia zewnętrznegoWykonawca winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż wskazany w Projektowanych Postanowieniach Umownych.Wynagrodzenie ma zawierać koszty pobierania i badania próbek wskazanych w STWIORB jak również koniecznych wynikających z polecenia inspektora nadzoru inwestorskiego, wytyczenie geodezyjne zakresu prac, przygotowanie i organizację terenu budowy, przygotowanie i organizację ruchu drogowego, oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów). REALIZACJA ZADANIA rozpocznie się nie wcześniej niż w lutym 2025 r. ze względu na organizacje i sposób użytkowania nawierzchni boiska w roku 2024, jak również na doprowadzenie przyłącza energetycznego na potrzeby zasilania agregatu lodowiska.3. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 90% wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 10 % wartości Inwestycji.Wykonawca zobowiązany będzie do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy.4. Zamawiający w przedmiotowym postepowaniu łączy zamówienia dotyczące robót budowalnych oraz dotyczące usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego, co jest następstwem zapisów Programowych.5. Zamawiający wymaga realizacji zadania na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.6. Wykonawca winien udzielić pełnej (tj. w przypadku robót budowlanych na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż wskazany w Projektowanych Postanowieniach Umownych.7. Wynagrodzenie w zakresie części I – III zamówienia ma zawierać koszty pobierania i badania próbek wskazanych w STWIORB jak również koniecznych badań wynikających z polecenia inspektora nadzoru inwestorskiego.8. Do obowiązków Wykonawcy (dla części I-III ) zamówienia należy w szczególności: a. sporządzenie dokumentacji projektowej, techniczno- kosztowej, uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii , pozwoleń oraz decyzji administracyjnych (dotyczy części II i III); b. zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, c. sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, d. obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej części zamówienia objętego dokumentacją projektową,e. na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, f. uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, g. uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, h. doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót, i. przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, usuwanie nieczystości , j. ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, , znaków, tablic, osłon itp., k. ubezpieczenie budowy.a. Wykonawca ( części I-III) ma obowiązek wykonania tablicy informacyjnej wykonanej z trwałego materiału w rozmiarze minimalnym 90 cm / 60 cm, zgodnie z projektem dostępnym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych9. Wykonawca części I-III zamówienia winien udzielić pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres wskazany w ofercie Wykonawcy. Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego dla części I to : 36 miesięcy (podanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z wymaganiami SWZ).Najdłuższy okres gwarancji, uwzględniany przy ocenie ofert dla części I – III to: 60 miesięcy. Wykonawca części IV winien udzielić pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres równy najdłuższemu okresowi gwarancji udzielonej/udzielonych przez wykonawcę/wykonawców robót budowlanych. 10. UWAGA:Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i projektowe oraz usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części obejmujące odpowiednio: Część II – Modernizacja stadionu miejskiego poprzez nawadnianie i modernizację murawy realizowane w formule zaprojektuj i wybudujPolegające na:- sporządzenie projektów,- uzyskanie stosownych pozwoleń, - wykonanie specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych,- wykonanie robót budowlanych na podstawie tych projektów,- roboty ziemne,- roboty instalacyjne,- roboty sanitarne,- instalacje elektryczne,- instalacje sanitarne.Główny kod CPV: 45232120-9 Roboty nawadniająceRoboty budowlane – kod CPV: 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania45000000-7 Roboty budowlane45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę45232120-9 Roboty nawadniające45262220-9 Wiercenie studni wodnych- realizacja na warunkach ściśle opisanych w Projekcie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 9.2 do SWZ.Wykonawca winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż wskazany w Projektowanych Postanowieniach Umownych.Wynagrodzenie ma zawierać koszty pobierania i badania próbek wskazanych w STWIORB jak również koniecznych wynikających z polecenia inspektora nadzoru inwestorskiego, wytyczenie geodezyjne zakresu prac, przygotowanie i organizację terenu budowy, oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót, opracowanie planu BIOZ.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).3. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 90% wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 10 % wartości Inwestycji.Wykonawca zobowiązany będzie do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy.4. Zamawiający w przedmiotowym postepowaniu łączy zamówienia dotyczące robót budowalnych oraz dotyczące usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego, co jest następstwem zapisów Programowych.5. Zamawiający wymaga realizacji zadania na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.6. Wykonawca winien udzielić pełnej (tj. w przypadku robót budowlanych na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż wskazany w Projektowanych Postanowieniach Umownych.7. Wynagrodzenie w zakresie części I – III zamówienia ma zawierać koszty pobierania i badania próbek wskazanych w STWIORB jak również koniecznych badań wynikających z polecenia inspektora nadzoru inwestorskiego.8. Do obowiązków Wykonawcy (dla części I-III ) zamówienia należy w szczególności: a. sporządzenie dokumentacji projektowej, techniczno- kosztowej, uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii , pozwoleń oraz decyzji administracyjnych (dotyczy części II i III); b. zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, c. sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, d. obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej części zamówienia objętego dokumentacją projektową,e. na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, f. uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, g. uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, h. doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót, i. przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, usuwanie nieczystości , j. ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, , znaków, tablic, osłon itp., k. ubezpieczenie budowy.a. Wykonawca ( części I-III) ma obowiązek wykonania tablicy informacyjnej wykonanej z trwałego materiału w rozmiarze minimalnym 90 cm / 60 cm, zgodnie z projektem dostępnym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych9. Wykonawca części I-III zamówienia winien udzielić pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres wskazany w ofercie Wykonawcy. Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego dla części I to : 36 miesięcy (podanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z wymaganiami SWZ).Najdłuższy okres gwarancji, uwzględniany przy ocenie ofert dla części I – III to: 60 miesięcy. Wykonawca części IV winien udzielić pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres równy najdłuższemu okresowi gwarancji udzielonej/udzielonych przez wykonawcę/wykonawców robót budowlanych. 10. UWAGA:Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i projektowe oraz usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części obejmujące odpowiednio: Część III – Rewitalizacja terenu placu zabaw zlokalizowanego przy przedszkolu miejskim z przeznaczeniem na cele ogólnodostępne z uwzględnieniem potrzeb osób starszych, seniorów i osób z niepełnosprawnościami wraz z dostawą sceny mobilnej na potrzeby integracji społeczności z przeznaczeniem organizację wydarzeń i aktywności kulturalnych oraz zagospodarowaniem przestrzeni publicznej na potrzeby seniorów poprzez dostawę sprzętów terenowych rehabilitacyjnych/ gimnastycznych oraz zieleni wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni wokół wieży widokowej w formule zaprojektuj i wybuduj– Projektowanie (usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne), w tym:sporządzenie projektu budowlanego, projektów wielobranżowych i uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych.– Roboty budowlane, w tym:roboty przygotowawcze; roboty rozbiórkowe; roboty ziemne; roboty wykończeniowe, wykonywanie instalacji budowlanych.Całość terenu będzie podlegać ukształtowaniu nowych ścieżek chodnikowych, alejek o zróżnicowanej nawierzchni, ścieżek sensorycznych, budowy otwartego amfiteatru z możliwością przeprowadzenia niewielkich imprez dla dzieci i osób starszych (amfiteatr powinien być uzbrojonych w instalację oświetleniową oraz wyposażony w nagłośnienie, powierzchnia zabudowy do 100m2). Całość terenu powinna być wyposażona w monitoring oraz oświetlenie ogrodowe głównie przy ścieżkach i alejkach. Cały obszar terenu powinien zostać ogrodzony oraz uzupełniony nasadzeniem drzew i krzewów. Do rozbiórki przeznaczone są dawne zbiorniki, oraz przebudowie ulegną instalacja i sieci po czym zostaną odpowiednio zinwentaryzowane. W ramach inwestycji planowane jest również wyposażenie działki w elementy zabaw dla dzieci tj. huśtawki, domki ze zjeżdżalniami, elementy siłowni plenerowych (min. 6 szt.) elementy street workout (min. 6 szt. O zróżnicowanej wielkości), ławki (min. 8 szt.), kosze na śmieci (min. 6 szt.), stojaki na rowery (min. 3 szt.) –dostawa:a) sceny mobilnej na potrzeby integracji społeczności z przeznaczeniem na organizację wydarzeń i aktywności kulturalnych składającej się z:- Rama przyczepy zbudowana z profili stalowych, podparta na dwóch osiach, całość ustawiona i wypoziomowana za pomocą podpór oraz zabezpieczona antykorozyjnie (piaskowana i malowana);- Podestu scenicznego z trzech części – jednej stałej mocowanej bezpośrednio do ramy i dwóch ruchomych rozkładanych. Całość wykonana jest z profili aluminiowych pokrytych płytą antypoślizgową, wodoodporną, atestowaną;- Dachu przyczepy z trzech części, jednej stałej i dwóch ruchomych, rozkładanych,- Całość pokryta plandeką PCV – kolor do uzgodnienia z zamawiającym;- Elektryczne podnoszenie dachu i elektryczne poziomowanie podłogi;- Horyzont oraz ściany boczne zakryte siatką katarową (przepuszczającą powietrze) w kolorze czarnym. Przewidziane są wejścia na scenę;- Przyczepa wyposażona w schody z poręczą umożliwiające wejście na scenę (2 szt.) oraz barierki zabezpieczające boki i tył podestu;- Przyczepa dwuosiowa, posiadająca hamulec najazdowy, homologację;- Dokumenty techniczne przedmiotu umowy w tym: gwarancja, wyciągi ze świadectw homologacji i inne określone prawem dopuszczenia i certyfikaty, będą dostarczone przez Wykonawcę Zamawiającemu wraz z przedmiotem umowy w celu rejestracji przez Zamawiającego.b) sprzętu terenowego rehabilitacyjno-gimnastycznego typu street – workout tj.:- Zestaw gimnastyczny przeznaczony dla młodzieży i dorosłych. Zawiera 2 drążki wysokie, 1 drabinkę pionową, 1 drążek z rączkami, kółka gimnastyczne i linę do wspinania. Konstrukcja wykonana ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie i malowanej proszkowo oraz trampolina prostokątna przeznaczona do stosowania na placach zabaw o intensywnym użytkowaniu, przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, które dzięki odpowiednio wyprofilowanemu wjazdowi i wyjazdowi mogą bez przeszkód dostać się na matę do skakania wraz z zielenią na działce ewid. Nr. 3915/1 wokół terenu wieży widokowej.W związku z tym, że prace będą wykonywane przy obiekcie, w którym odbywają się m.in. zajęcia dydaktyczne i opiekuńcze, wszystkie prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania placówki, w tym wydzielonego zewnętrznego parkingu. Prace szczególnie uciążliwe dla uczniów i personelu należy prowadzić w dniach lub godzinach wolnych od zajęć.Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneDodatkowy kod CPV: 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania71327000-6 Usługi projektowania konstrukcji45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych44210000-5 – Konstrukcje i części konstrukcji34200000-9 – Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy77300000-3 – Usługi ogrodnicze77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych45212220-4 Elementy wyposażenia, siłownia plenerowa- realizacja na warunkach ściśle opisanych w Projekcie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 9.3 do SWZ.Wykonawca winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż wskazany w Projektowanych Postanowieniach Umownych.Wynagrodzenie ma zawierać koszty pobierania i badania próbek wskazanych w STWIORB jak również koniecznych wynikających z polecenia inspektora nadzoru inwestorskiego, wytyczenie geodezyjne zakresu prac, przygotowanie i organizację terenu budowy, oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót, opracowanie planu BIOZ.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).3. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 90% wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 10 % wartości Inwestycji.Wykonawca zobowiązany będzie do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy.4. Zamawiający w przedmiotowym postepowaniu łączy zamówienia dotyczące robót budowalnych oraz dotyczące usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego, co jest następstwem zapisów Programowych.5. Zamawiający wymaga realizacji zadania na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.6. Wykonawca winien udzielić pełnej (tj. w przypadku robót budowlanych na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż wskazany w Projektowanych Postanowieniach Umownych.7. Wynagrodzenie w zakresie części I – III zamówienia ma zawierać koszty pobierania i badania próbek wskazanych w STWIORB jak również koniecznych badań wynikających z polecenia inspektora nadzoru inwestorskiego.8. Do obowiązków Wykonawcy (dla części I-III ) zamówienia należy w szczególności: a. sporządzenie dokumentacji projektowej, techniczno- kosztowej, uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii , pozwoleń oraz decyzji administracyjnych (dotyczy części II i III); b. zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, c. sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, d. obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej części zamówienia objętego dokumentacją projektową,e. na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, f. uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, g. uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, h. doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót, i. przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, usuwanie nieczystości , j. ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, , znaków, tablic, osłon itp., k. ubezpieczenie budowy.a. Wykonawca ( części I-III) ma obowiązek wykonania tablicy informacyjnej wykonanej z trwałego materiału w rozmiarze minimalnym 90 cm / 60 cm, zgodnie z projektem dostępnym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych9. Wykonawca części I-III zamówienia winien udzielić pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres wskazany w ofercie Wykonawcy. Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego dla części I to : 36 miesięcy (podanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z wymaganiami SWZ).Najdłuższy okres gwarancji, uwzględniany przy ocenie ofert dla części I – III to: 60 miesięcy. Wykonawca części IV winien udzielić pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres równy najdłuższemu okresowi gwarancji udzielonej/udzielonych przez wykonawcę/wykonawców robót budowlanych.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i projektowe oraz usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części obejmujące odpowiednio: Część IV – Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiegoPrzedmiotem części 4 zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami, objętymi zakresem części 1-3 zamówienia, przez wyznaczonego przez Wykonawcę inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach adekwatnych do specjalności dotyczących robót budowalnych. Realizacja w czterech etapach (fazach) które mogą się zazębiać i uzupełniać :Faza I przedinwestycyjna - okres opracowywania dokumentacji projektowej dla części II i III realizowanej w formule zaprojektuj i wybudujb) Faza II realizacja robót budowalnych c) Faza III odbiór robót budowalnych d) Faza IV monitorowanie projektu i rozliczenie inwestycji Do Wykonawcy należeć będzie zapewnienie i powołanie (zespołu) inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych specjalnościach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do samodzielnego wykonywania funkcji technicznych w budownictwie.Główny kod CPV:71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymiUsługa kod CPV: 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanegoUsługa kod CPV: 71521000-6 – usługi nadzorowania placu budowyUsługa kod CPV: 71247000-1 – nadzór nad robotami budowlanymi,Usługa kod CPV: 71248000-8 – nadzór nad projektem i dokumentacją- realizacja na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.- załączona dokumentacja techniczna/projektowa przedstawia realizację docelowego zamierzenia budowlanego w odniesieniu do zadania w cz. 1-3, z zakresem wg przedmiaru robót oraz PFU.Wykonawca winien udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż wskazany w Istotnych Postanowieniach Umownych.Gwarancja na przedmiot zamówienia wskazana w SWZ: wymagana – 36 miesięcy, oceniana – maksymalnie do 60 miesięcy.3. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 90% wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 10 % wartości Inwestycji.Wykonawca zobowiązany będzie do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy.4. Zamawiający w przedmiotowym postepowaniu łączy zamówienia dotyczące robót budowalnych oraz dotyczące usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego, co jest następstwem zapisów Programowych.5. Zamawiający wymaga realizacji zadania na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie (analogicznie dla części I, II,III,IV zamówienia).2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. (analogicznie dla części I,II III,IV zamówienia).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. (analogicznie dla części I,II, III,IV zamówienia)4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:Dla części I:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował następujące roboty budowlane:i. conajmnej jedną budowę/przebudowę/remont/konserwację/renowację nawierzchni sztucznej na obiekcie sportowym/rekreacyjnym o powierzchni nie mniejszej niż 400,00 m2, o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto;ii. conajmnej jedną budowę/przebudowę/remont/montaż lodowiska z instalacją chłodniczą o powierzchni nie mniejszej niż 200,00 m2, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto;iii. co najmniej jedną budowę/przebudowę/remont instalacji elektroenergetycznej/ linii kablowej, o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto.UWAGA! Zamawiający dopuszcza aby każda z robót określonych w ppkt i.-iii. była wykonana w ramach odrębnych zamówień/umów, z tymże nie można łączyć zamówień/umów w celu sumowania wartościW przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.b) dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej:i. 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychii. 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej,UWAGA! Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień o których mowa w tiret i – ii przez jedną osobę. W/w osoba fizyczna musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725).Kierownik budowy (robót) winien być wpisany na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa.Dla części II -III :a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą-budowę/przebudowę/rozbudowę/obiektu rekreacyjno-sportowego lub siłowni na świeżym powietrzu lub placu zabaw dla dzieci (ogródka jordanowskiego) o wartości robót min. 80 000,00 zł brutto.b) dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej: następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:1) 1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie pełnił funkcję głównego projektanta,2) 1 projektantem (poza wyżej wymienionym) posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych3) 1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych4) 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej5) 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych6) 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychUWAGA: Zamawiający w przypadku wymogu z pkt. 1-7 powyżej nie wymaga sumowania powyższego warunku udziału w postępowaniu w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia (dotyczy części II-III).W/w osoba fizyczna musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.).Kierownik budowy (robót) winien być wpisany na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa.i.Dla części IV:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na nadzorowaniu robót budowlanych których wartość odebranych robót budowlanych wyniosła min. 500 000,00 zł brutto. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.b) wskażą, że dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej: następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:1) 1 inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie pełnił funkcję wiodącego inspektora nadzoru inwestorskiego;2) 1 inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych3) 1 inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychUWAGA! Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień o których mowa w tiret i – ii przez jedną osobę. Inspektor nadzoru każdej specjalności winien być wpisany na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców, za wyjątkiem sumowania umów w celu osiągniecia wymaganej w warunku wartości.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach