Przetargi.pl
Remont parku małego w Suszu Etap I

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 14-240 Susz, ul. Kajki 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 27 86 110 , fax. 55 27 86 110
  • Data zamieszczenia: 2011-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Kajki 9 9
    14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 27 86 110, fax. 55 27 86 110
    REGON: 28005258600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuksusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont parku małego w Suszu Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont parku małego w Suszu etap I, działka nr 86/5 obręb 2, położonej u zbiegu ulic Prabuckiej i Słowiańskiej w Suszu, w powiecie iławskim w woj. Warmińsko- Mazurskim. W ramach zamówienia wykonane zostaną prace polegające na rozebraniu starych obrzeży, wykorytowaniu starej nawierzchni utwardzonej, usadowienie nowych obrzeży betonowych, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym i piaskiem, ułożenie nowej nawierzchni z kostki typu starobruk grubości 6 cm., obniżenie istniejących studzienek kanalizacyjnych i komór, montaż pokryw studziennych oraz włazów. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji obiektem lub przedmiotem zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: -rozebranie starych obrzeży 6x20 cm (636,41 m) -wykonanie koryta na szerokości chodnika i jezdni w gruncie kat. I-IV głębok. 20 cm (685,88 m2) -wykonanie koryta na szerokości chodnika i jezdni w gruncie kat. I-IV głębok. 5 cm (685,88 m2) -montaż nowych obrzeży betonowych 30x8 cm. na podsypce cementowo-piaskowej (767,48 m) podsypkę piaskową z zagęszczeniem mechanicznym - 3 cm grub warstwy po zagęszcz. (685,88 m2) -podsypkę piaskową z zagęszczeniem ręcznym - za każdy dalszy 1 cm grub. Warstwy po zagęszcz. (685,88 m2) -wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym (34,294 m3) -wykonanie na podsypce piaskowej nawierzchni z kostki typu starobruk gr. 6 cm. (411 m2) w tym kolor: 20% bordo, 20% grafit, 60% szary, -demontaż kominów włazowych - kręgi betonowe o śr. 120 cm (2,5 m) -demontaż pokryw nastudziennych żelbetowych z pierścieniem i włazem o śr. 120 cm. (5 kpl.) -płyty żelbetowe na studniach o śr. 1150 mm (5 kpl.) -montaż nowych włazów żeliwnych o wadze do 60 kg. ; 5kpl 3. Zamówienie realizowane będzie na podstawie przedmiarów robót, ustaleń ze SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi, a także sztuką budowlaną. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w przedmiarach robót stanowiących załącznik Nr I do niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy o której mowa w punkcie XVII niniejszej SIWZ. 5. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45233222-1 - Roboty w zakresie chodników 6. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie roboty, które zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym. Zamawiający wymaga żeby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert Zamawiający nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego (uproszczonego). Przedmiotowy kosztorys Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć jako załącznik przy podpisywaniu umowy. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z przedmiarem robót, ustaleniami z SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Wykonawca musi zapewnić ciągłość ruchu na przebudowywanym odcinku drogi tj. ciągła możliwość poruszania się pieszych i przejazdu pojazdów, w tym służb ratunkowych (pogotowie, straż pożarna, policja), osobowych i dostawczych. d) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy - Kierownikiem Budowy. e) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. f) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie robót: rozbiórkowych, obniżenia studzienek oraz wymiany włazów. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zakres prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców wypełniając wzór nr 4a do SIWZ 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 11. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 12. Finansowanie przedmiotowego zamówienia: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Europa inwestująca w obszary wiejskie. Operacja, mająca na celu Remont parku małego w Suszu etap I realizowana na podstawie umowy o przyznanie pomocy nr 00288-6930-UM1440036/11 z dnia 14 lipca 2011 r., współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 13. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zuksusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach