Gmina Zabrze - Prezydent Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 3733537, 2710011 , fax. (032) 3733427, 2710818
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta
ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. (032) 3733537, 2710011, fax. (032) 3733427, 2710818
REGON: 00051595100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont parku imienia Jacka Kuronia w Zabrzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont parku imienia Jacka Kuronia w Zabrzu. Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest w centralnej części Zabrza pomiędzy ul. Gen de Gaulle a i ul. Jana III Sobieskiego, w rejonie Domu Muzyki i Tańca i w sąsiedztwie bloków mieszkalnych. Park jest średnio zagospodarowany, częściowo zazieleniony, z uzbrojeniem podziemnym takim jak sieć wod - kan, co, sieci teletechniczne i energetyczne. Powierzchnia parku wynosi 2,7694 ha, natomiast powierzchnia działki placu zabaw - 0,2834 ha W zakres zamówienia wchodzi: - wykonanie parkingu zielonego dla parkowania samochodów osobowych na czas imprez w DMiT wraz z zabezpieczeniem kabla zasilającego średniego napięcia rurą ochronną - wykonanie ciągów pieszych z kostki betonowej - budowa oświetlenia parku - wykonanie schodów terenowych - wycięcie drzew i karczowanie pni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : A) wykaz robót budowlanych zawierający min.: - 1 robota polegająca na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o wartości min.350.000 PLN brutto, - 1 robota polegająca na wykonaniu oświetlenia parkowego lub obiektu sportowego o wartości min 200 000 PLN brutto, - 1 robota polegająca na wykonaniu parkingu o nawierzchni z kratki trawnikowej lub betonowej płyty ażurowej min 170 000 PLN brutto, wszystkie wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty ,potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób i podmiotów , jakimi dysponuje lub będzie dysponował i, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1) Kierownik robót: nie mniej niż 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: posiadanie uprawnień w specjalności drogowej, - wykształcenie: minimum średnie; - zakres wykonywanych czynności: kierowanie, nadzorowanie i kontrolowanie wykonywanych robót 2) Kierownik robót branżowych: nie mniej niż 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - wykształcenie: wyższe; - zakres wykonywanych czynności: kierowanie, nadzorowanie i kontrolowanie wykonywanych robót elektrycznych 3) Dla wycinki drzew : - Brygadzista - 1 osoba o wykształceniu w kierunku ogrodniczym lub ukończony kurs III stopnia w zakresie pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych, - pracownicy min 2 osoby, przeszkolone w zakresie obsługi pił spalinowych, C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował D) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1) Kierownik robót: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień: w specjalności drogowej - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2) Kierownik robót branżowych: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień: budowlanych w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 PLN 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 poz. 1155).: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a i c oraz pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni dróg wewnętrznych na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych w Zabrzu-Rokitnicy i Katowicach- Ligocie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty bieżące nawierzchni dróg, chodników i placów oraz urządzeń odwadniających
Dodano: 2016-07-25 - Budowa zjazdu do Szpitala Miejskiego Nr 4 w Gliwicach Sp. z o. o. przy ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice
Dodano: 2016-07-20 - Remont chodników na cmentarzu komunalnym przy ul. Słonecznej w Szczygłowicach
Dodano: 2016-07-12 - Remonty bieżące nawierzchni dróg, chodników i placów oraz urządzeń odwadniających
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie modernizacji odcinka drogi gminnej - ulicy Szkolnej w Rudniku o długości 600,00 mb - etap I
Dodano: 2016-07-06 - Odtworzenie nawierzchni tras rowerowych znajdujących się poza pasem dróg publicznych
Dodano: 2016-07-04 - Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2623S - ulicy Hażlaskiej w Brzezówce, etap III
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi - łącznik ulic Ordona i Klonowej w Raciborzu
Dodano: 2016-06-30 - Modernizacja części placu zabaw Przedszkola nr 6, Chorzów, ul. ks. J. Gałeczki 56
Dodano: 2016-06-29