Przetargi.pl
Remont parkingu w m. Sitaniec przy drodze krajowej nr 17 w km 168+383 strona prawa zarządzanego przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Zamościu.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 534 92 39 , fax. 81 5349239, 5324467
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
    ul. Ogrodowa 21
    20-075 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 534 92 39, fax. 81 5349239, 5324467
    REGON: 17511575001610
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont parkingu w m. Sitaniec przy drodze krajowej nr 17 w km 168+383 strona prawa zarządzanego przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Zamościu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni placu parkingu przydrożnego w m. Sitaniec w ciągu drogi krajowej nr 17, w km 168+383 strona prawa zarządzanego przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Zamościu. W ramach prac umownych wykonać należy w szczególności: a) wykonanie odnowy nawierzchni parkingu, a w szczególności: - oczyszczenie i skropienie powierzchni parkingu emulsją asfaltową przed ułożeniem każdej warstwy mieszanki mineralno-asfaltowej, - wykonanie warstwy wyrównawczej z AC 16W o średniej grubości 4 cm - wykonanie warstwy ścieralnej SMA o grubości 4 cm, b) wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 1 m o średniej grubości 10 cm, c) wykonanie robót brukarskich z elementami ulic, a w szczególności: - wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - wykonanie podbudowy pod wzmocnienie konstrukcji chodnika/powierzchni utwardzonej z mieszanki 0/31,5 mm o grubości w-wy po zagęszczeniu 15 cm, - wymianie/ustawieniu krawężników trapezowych 15-21 x 30 cm na ławie z betonu C12/15 wg KPED 03.07, - wykonaniu/przełożeniu chodników na podsypce cem. - piaskowej 1:4 grubości 5 cm, - ustawieniu/przełożeniu obrzeży betonowych 8 x 30 cm na podsypce cem. -piaskowej 1:4 grubości 5 cm, d) opracowaniu, uzgodnieniu, zatwierdzeniu projektu czasowej organizacji ruchu oraz utrzymaniu oznakowania podczas trwania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 200,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach