17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
- Data zamieszczenia: 2015-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. 4 Marca
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
REGON: 33120312800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont oświetlenia zewnętrznego w kompleksie wojskowym przy ul. 4-go Marca w Koszalinie, realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 96/WOG/RB/Infrastr./15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont oświetlenia zewnętrznego w kompleksie wojskowym przy ul. 4-go Marca w Koszalinie, realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w oparciu o Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ oraz rysunki i szkice, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zakres robót remontowych - Ustalenia zawarte w specyfikacji technicznej obejmują wymagania ogólne, wspólne dla robót objętych szczegółową specyfikacją techniczną. Remont oświetlenia zewnętrznego w kompleksie wojskowym przy ul. 4-go Marca w miejscowości Koszalin: 1) wymiana linii kablowej oświetlenia zewnętrznego; 2) wymiana kompletnych słupów oświetlenia zewnętrznego z 2 naświetlaczami LED 80W; 3) czyszczenie i malowanie słupów stalowych szt. 5; 4) wymiana opraw ulicznych LED 100W szt. 25; 5) wymiana skrzynek sterowania oświetleniem zewnętrznym i złącza ZK 2; 6) demontaż i ponowny montaż urządzeń do ochrony obiektów (kamery, naświetlacze, przewieszki przewodów). 3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany na podstawie dokumentacji projektowej tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z załącznikami, rysunków i szkiców oraz pomocniczo przedmiaru robót. 4. Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 5. Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 6. Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych wykona inwentaryzację fotograficzną terenu robót i przebudowywanych obiektów budowlanych, oraz po zakończeniu robót, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (np.: fotografując zagospodarowanie terenu, obiekty budowlane po przebudowie, po wybudowaniu, z tego samego ujęcia w celu porównania). 7. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest kompleks wojskowy przy ul. 4-go Marca w Koszalinie. 8. Informacja o materiałach równoważnych: 1) W przypadku, gdy Zamawiający na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach Robót lub innych elementach SIWZ wskazał pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 uPzp, wówczas Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 9. Informacja o Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zasady powierzenia części zamówienia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy zostały określone w załączniku nr 10 do SIWZ - Projekcie umowy. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. 5) Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie. 6) Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego części należnego wynagrodzenia za odebrane roboty budowlane będzie przedstawienie przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom, biorących udział w realizacji odebranych robót budowlanych. 10. Informacja o wizji lokalnej: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej terenu robót będących przedmiotem zamówienia. 2) Przeprowadzenie wizji lokalnej jest dopuszczalne przed terminem składania ofert. 3) Osoba odpowiedzialna ze strony Zamawiającego w zakresie wizji lokalnej: Pan Sławomir BUSS, numer telefonu 261 456 874, Pan Zbigniew GRUSZEWSKI, numer telefonu 261 456 875. 11. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 10 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana agregatu prądotwórczego w budynku stacji transformatorowej 15/0,4 kV Broniewskiego Interna nr 0778 w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym przy ul. Arkońskiej 4 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-01 - Remont instalacji elektrycznej WLZ wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach gminnych wielorodzinnych w Szczecinie w podziale na siedem części
Dodano: 2016-07-01 - Remont pomieszczenia sanitarnego nr 169 B na I piętrze w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2
Dodano: 2016-06-20 - Roboty konserwacyjne w budynku nr 10 w kompleksie koszarowym Mirosławiec realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 521/2016
Dodano: 2016-05-24 - Remont łazienki w budynku dydaktycznym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 46
Dodano: 2016-05-19 - Remont budynku nr 11 w kompleksie koszarowym Mirosławiec realizowany przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 368/2016.
Dodano: 2016-04-20 - Remont wybranych pomieszczeń w budynku koszalińskiej Biblioteki Publicznej im. Joachima Lelewela
Dodano: 2016-04-15 - Roboty remontowe budynków nr 14 i 140 w kompleksie lotniskowym Mirosławiec - znak postępowania 218/2016
Dodano: 2016-04-01 - Remont pomieszczeń budynku nr 106 w Złocieńcu
Dodano: 2016-03-30 - Roboty konserwacyjne w budynku nr 3 i 9 w kompleksie koszarowym Mirosławiec
Dodano: 2016-03-21