Przetargi.pl
Remont oświetlenia w pomieszczeniach budynku Pływalni Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9a, bez pomieszczenia niecki basenowej.

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 1/2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4809400 , fax. 91 4809575
  • Data zamieszczenia: 2012-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    ul. Wały Chrobrego 1/2 1/2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4809400, fax. 91 4809575
    REGON: 00014512900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oświetlenia w pomieszczeniach budynku Pływalni Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9a, bez pomieszczenia niecki basenowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont oświetlenia w pomieszczeniach budynku Pływalni Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9a, bez pomieszczenia niecki basenowej. 2.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 1. Dla pomieszczeń piwnicy demontaż wszystkich opraw oświetleniowych, za wyjątkiem pomieszczenia Węzła CO nr 01 i nr 02 oraz Wentylatorowni nr 0.4, gdzie instalacja oświetleniowa pozostanie bez zmian. Dodatkowo należy zdemontować instalację oświetlenia 24V i zastąpić ją projektowaną instalacją 230V z oprawami świetlówkowymi 1x28W IP65. 2. Dla pomieszczeń parteru demontaż opraw oświetleniowych, za wyjątkiem pomieszczenia nr 1.28 (pom. gospodarcze). 3. Dla pomieszczeń I-piętra demontaż wszystkich opraw oświetleniowych, za wyjątkiem pomieszczenia, hali basenowej oraz trybun (OPK2x36W z modułami awaryjnymi) oraz pomieszczeń biurowych nr 2.5 i 2.60. 4. Demontaż istniejących opraw i systemu oświetlenia awaryjnego, zasilanego z akumulatorów. 5. Montaż opraw oświetleniowych zgodnie z projektem. 6. Wykonanie, we wskazanych w projekcie pomieszczeniach, części instalacji oświetleniowej, zasilającej oprawy oświetleniowe, według nowego ich rozmieszczenia. 7. Dostosowanie rozdzielni RG i RS do potrzeb wykonania instalacji oświetleniowej i oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego. 8. Montaż baterii centralnej i opraw oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego. 9. Montaż przewodów i kabli na potrzeby oświetlenia ewakuacyjnego awaryjnego. 10. Wykonanie przebić poziomych i pionowych, montaż rur przepustowych obróbka murarska krawędzi przebić 11. Bruzdowanie w ścianach i w sufitach otworów pod ułożenie instalacji oświetleniowej. 12. Zaprawienie bruzd i ich pomalowanie, zaprawianie i pomalowanie uszkodzeń przy otworach i wnękach, na kolor dobrany do koloru pomieszczeń. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ), Przedmiar Robót (zał. nr 10 do SIWZ), Dokumentacja Rysunkowa (zał. nr 11 do SIWZ), 4. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AT/03/01/2012 na Remont oświetlenia Pływalni Akademii Morskiej 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 P.z.p. lub pełnomocnictw, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zmówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach