Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 25 A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 74-63-400 , fax. 076 74-63-401
- Data zamieszczenia: 2010-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Jana Kilińskiego 25 A 25 A
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 74-63-400, fax. 076 74-63-401
REGON: 00404128900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops@mops.lubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Ośrodka Opiekuńczo - Rehabilitacyjnego - II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń na I piętrze (zadanie I) oraz pomieszczeń na parterze (zadanie II, VI i VII) w Ośrodku Opiekuńczo- Rehabilitacyjnym przy ul. Jastrzębiej 1 w Lubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a zakres rzeczowy - w przedmiarze robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium do godziny 11.00 dnia wyznaczonego jako termin składania ofert (jest to termin, do którego wadium powinno znajdować się w kasie lub na koncie Zamawiającego) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy. Wysokość wadium wynosi: 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy). Wadium musi być wniesione w formie i w sposób gwarantujący jego ważność przez cały okres związania ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w gotówce, należy wpłacić je na następujące konto: PeKaO SA o/Lubin 83-1240-3464-1111-0010-2757-4967. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż gotówka, należy złożyć je w kasie Zamawiającego, pokój nr 138 - kasa czynna: od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 13.00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops@mops.lubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana istniejących wykładzin podłogowych na wykładziny obiektowe z przeznaczeniem dla obiektów służby zdrowia, na korytarzu i dwóch klatach schodowych Budynku Głównego
Dodano: 2013-02-14 - Wymiana istniejących wykładzin podłogowych na wykładziny z przeznaczeniem dla obiektów służby zdrowia np. Tarkett, na korytarzach i klatkach schodowych I. i II. piętra Budynku Głównego.
Dodano: 2012-03-30 - Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane polegające na remoncie pomieszczeń gospodarczych piwnicy w budynku Żłobka Nr 3 przy ul. Orlej 47a w Lubinie.
Dodano: 2012-02-17 - Wymiana posadzek na Oddziale Wewnętrznym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2010-09-16