Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 25 A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 74-63-400 , fax. 076 74-63-401
- Data zamieszczenia: 2012-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Jana Kilińskiego 25 A 25 A
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 74-63-400, fax. 076 74-63-401
REGON: 00404128900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: mops@mops.lubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane polegające na remoncie pomieszczeń gospodarczych piwnicy w budynku Żłobka Nr 3 przy ul. Orlej 47a w Lubinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi remont pomieszczeń piwnicy tj. pokrywanie podłóg, roboty malarskie, roboty budowlane wykończeniowe, roboty remontowe i renowacyjne: a) pomieszczenia piwniczne cz. I prawa - 99,00 m2, b) pomieszczenia piwniczne cz. II lewa - 65,00 m2, c) komunikacja - 22,80 m2, d) węzeł sanitarny - 6,40 m2, ogółem pomieszczenia gospodarcze piwnicy 193,20 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium do godziny 11.00 dnia wyznaczonego jako termin składania ofert (jest to termin, do którego wadium powinno znajdować się w kasie lub na rachunku bankowym Zamawiającego) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy. Wysokość wadium wynosi: 4.000,00 zł (słownie zł: cztery tysiące złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops@mops.lubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana istniejących wykładzin podłogowych na wykładziny obiektowe z przeznaczeniem dla obiektów służby zdrowia, na korytarzu i dwóch klatach schodowych Budynku Głównego
Dodano: 2013-02-14 - Wymiana istniejących wykładzin podłogowych na wykładziny z przeznaczeniem dla obiektów służby zdrowia np. Tarkett, na korytarzach i klatkach schodowych I. i II. piętra Budynku Głównego.
Dodano: 2012-03-30 - Wymiana posadzek na Oddziale Wewnętrznym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2010-09-16 - Remont Ośrodka Opiekuńczo - Rehabilitacyjnego - II etap
Dodano: 2010-05-17