Przetargi.pl
Remont oraz wymiana urządzeń technicznych w 16 lokalach mieszkalnych w tym w: Dęblinie, Chełmie, Zamościu, Grójcu, Radomiu oraz 1 kwaterze internatowej w Białej Podlaskiej

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-309 Lublin, ul. Łęczyńska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7462209 , fax. 081 7462209 w. 123
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Łęczyńska 1 1
    20-309 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7462209, fax. 081 7462209 w. 123
    REGON: 01126394600346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oraz wymiana urządzeń technicznych w 16 lokalach mieszkalnych w tym w: Dęblinie, Chełmie, Zamościu, Grójcu, Radomiu oraz 1 kwaterze internatowej w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont oraz wymiana urządzeń technicznych w 16 lokalach mieszkalnych w tym w: Dęblinie, Chełmie, Zamościu, Grójcu, Radomiu oraz 1 kwaterze internatowej w Białej Podlaskiej. Zakres robót obejmuje: Roboty ogólnobudowlane: - zabezpieczenie na czas remontu elementów mogących ulec zabrudzeniu lub zniszczeniu; - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych; - rozebranie podłogi na legarach; - rozebranie spiżarki; - rozebranie posadzki z płytek; - rozebranie pieców i trzonów licowanych kaflami; - zerwanie posadzki cementowej; - częściowe skucie i wykonanie tynków; - wyrównanie i wygładzenie istniejących tynków; - usunięcie farby olejnej; - zerwanie tapety i przetarcie tynków; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej podposadzkowej; - wykonanie izolacji przeciwdźwiękowej i termicznej; - wykonanie posadzki cementowej zbrojonej siatką zgrzewaną; - poszerzenie otworów drzwiowych; - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; - demontaż podokienników zewnętrznych i wewnętrznych; - demontaż szaf w przedpokojach; - obsadzenie stolarki okiennej; - obsadzenie ościeżnic drzwiowych; - obsadzenie parapetów wewnętrznych; - montaż podokienników zewnętrznych; - zamurowanie rur w łazience oraz wnęk w kuchni; - wykonanie tynków na ścianach i ościeżach; - obudowanie rury kanalizacyjnej w kuchni; - montaż kratek wentylacyjnych; - wykonanie glazury w łazience i kuchni; - wyrównanie podłoży masą samopoziomującą; - wykonanie posadzek z gresu w kuchni, łazience i przedpokoju; - wykonanie cokolików z gresu w kuchni i przedpokoju; - ułożenie paneli podłogowych w pokojach; - uzupełnienie, cyklinowanie i lakierowanie posadzek z deszczułek; - dopasowanie skrzydeł drzwiowych, założenie okuć, klamek , zamków; - montaż skrzydeł drzwiowych; - wywóz materiałów rozbiórkowych; - uporządkowanie i posprzątanie lokali; Roboty sanitarne - roboty demontażowe w zakresie instalacji wod-kan - ułożenie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu - wykonanie podejść do przyborów - montaż armatury odcinającej - montaż przyborów sanitarnych - montaż urządzeń grzewczych - wykonanie prób szczelności - izolacje przewodów, obudowy Roboty elektryczne - roboty demontażowe osprzętu i opraw - wymiana tablic licznikowych - układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych - pomiary elektryczne powykonawcze UWAGA: powyższy zakres robót objęty niniejszym zamówieniem jest zróżnicowany w zależności od części zamówienia i może nie zawierać niektórych elementów do wykonania- patrz przedmiary robót- zał. f) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 uPzp, oraz którzy: 1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2) dysponują lub będą dysponowały osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno- budowlanym i instalacyjnym- sanitarne oraz elektryczne (zaświadczenie kwalifikacyjne grupy E) minimum po jednej osobie z każdej branży (wymagana jest przynależność osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór zawarty jest w załączniku b) do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z udokumentowaniem posiadanych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia- uprawnienia w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, instalacyjnym- sanitarnym i elektrycznym oraz przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z załącznikiem g) do SIWZ. 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty określone w ust 1 pkt 5, i 6 wykonawcy składają wspólnie, a dokumenty określone w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 składa każdy z wykonawców, 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 składają odpowiednie dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane; 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika. 5. Wspólnicy spółki cywilnej uważani są za wykonawców składających ofertę wspólną i dotyczą ich powyższe zapisy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach