Przetargi.pl
Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Stary Sącz

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2017-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25
    33340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Stary Sącz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i konserwacją nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Stary Sącz. 2. W zakres robót wchodzi: a) uzupełnienie ubytków nawierzchni bitumicznych mieszanką emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy użyciu remonterów specjalistycznych, b) odnowa nawierzchni jezdni poprzez wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, c) ścięcie i uzupełnienie poboczy, d) naprawa przez uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni zalewą asfaltową, e) uzupełnienie i wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem. b) organizacja placu budowy, c) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, d) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, e) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, f) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, g) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, h) pokrycie kosztów ekspertyz i badań oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 4. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. Szacowany zakres robót został określony w przedmiarze robót. 5. Szczegółowy zakres rzeczowy wykonania remontów nawierzchni na poszczególnych odcinkach dróg gminnych, zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego w przekazanym Wykonawcy zleceniu. 6. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco prowadzić dziennik przebiegu robót i książkę obmiaru. 7. Odbiory robót objęte każdorazowym zleceniem dokonywane będą przez Inspektora Nadzoru lub pracownika Urzędu na podstawie dziennego zestawienia wykonanych robót remontowych (obmiaru robót) sporządzonego przez Kierownika budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach