POWIAT TATRZAŃSKI ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 182017100 , fax. +48 182017104
- Data zamieszczenia: 2022-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIAT TATRZAŃSKI
ul. Chramcówki 15
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. +48 182017100, fax. +48 182017104
REGON: 491893121 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi wewnętrznej przy budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji drogi wewnętrznej przy budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem przy ul. Chramcówkie 15.2. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w zakresie:1) Wykonania robót rozbiórkowych;2) Frezowania nawierzchni;3) Wykonania krawężników;4) Wykonania nowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych;zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zwanej dalej „STWiORB” stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.Ponadto zamawiający zastrzega, że po wykonaniu robót określonych powyżej wykonawca jest zobowiązany do wykonania:5) Wymaganych przepisami pomiarów prób i sprawdzeń oraz inwentaryzacji powykonawczej w zakresie wszystkich wykonanych robót.3. Z uwagi na fakt prowadzenia robót przy czynnym obiekcie zamawiający zastrzega, że wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót objętych zamówieniem jest zobowiązany do:1) Opracowania i dostarczenia zamawiającemu harmonogramu realizacji robót. Zamawiający zastrzega, że harmonogram realizacji robót wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Naczelnikiem Wydziału Inwestycji Starostwa Powiatowego w Zakopanem przed rozpoczęciem wykonywania prac tak, aby podczas realizacji robót – nie powodować nadmiernych uciążliwości dla funkcjonowania urzędu.4. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera:1) STWiORB – załącznik nr 7 do SWZ – w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót;2) Przedmiar robót – załącznik nr 8 do SWZ.5. Zamawiający informuje, że ilekroć w opisach przedmiotowej SWZ w tym dokumentacji technicznej występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia.6. Celem niniejszego postępowania jest uzyskanie efektu końcowego w postaci robót budowlanych o określonej w SWZ funkcjonalności i przeznaczeniu, a nie wykonanie ich przy użyciu materiałów i urządzeń konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym.7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Stary Sącz
Dodano: 2024-03-14 - Bieżące utrzymanie nie asfaltowych dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-02-06 - Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Łącko
Dodano: 2023-02-22 - Bieżąca konserwacja i naprawa dróg gminnych żwirowych na terenie gminy Lisia Góra w 2020r
Dodano: 2021-04-08 - Wykonanie bieżących napraw elementów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Skawina
Dodano: 2021-02-26 - Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Michałowice w roku 2020 – roboty podobne
Dodano: 2021-02-19 - Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych w roku 2021
Dodano: 2021-02-03 - Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych – gminnych oraz wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim w 2021 r. – nawierzchnie z kruszywa i asfaltowe.
Dodano: 2021-01-12 - Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych w roku 2021
Dodano: 2020-12-28 - Wykonanie bieżących napraw elementów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Skawina
Dodano: 2020-12-28