Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, Jachowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48242625271, , fax. +48242625660
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Jachowicza 1
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. +48242625271, , fax. +48242625660
REGON: 1775600388 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont okresowy w siedzibie Inspektoratu ZUS w Pułtusku przy ul.Daszyńskiego 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu okresowego w siedzibie Inspektoratu ZUS w Pułtusku przy ul. Daszyńskiego 4. 2. Warunki realizacji: • Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie 60 dni od daty zawarcia umowy w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, • protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu budowy nastąpi w dniu zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie robót nie później niż w terminie 3 dni od daty protokolarnego przekazania terenu budowy, • szczegółowy termin wykonania robót przedmiotu zamówienia będzie określał harmonogram realizacji robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, sporządzi harmonogram realizacji robót na etapie po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy, • Wykonawca, przed rozpoczęciem robót przekaże Zamawiającemu: - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, - oświadczenia podpisane przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia o zapoznaniu się z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego obowiązującą w I/ZUS w Pułtusku, z instrukcją użytkowania obiektu oraz z księgą bezpieczeństwa. • roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym, • Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: - wykonywania robót w sposób nie powodujący zakłóceń w działalności Zakładu w budynku I/ZUS w Pułtusku przy ul. Daszyńskiego 4. Roboty o dużym natężeniu hałasu, drgań prowadzone będą w godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego, - utrzymywania należytego porządku w miejscach prowadzenia robót oraz w wykorzystywanych ciągach komunikacyjnych, usuwania wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, - utrzyma ład i porządek, a powstałe w wyniku prac nieczystości wywiezie we własnym zakresie i na własny koszt na wysypisko śmieci, - uporządkowania przed przystąpieniem do odbioru terenu budowy i przekazania Zamawiającemu, • na całość prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca może udzielić gwarancji na minimalnie 24 miesięcy, a maksymalnie na 48 miesięcy, • Odbiór końcowy robót nastąpi po wykonaniu całości robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, • W zakresie wykonawcy jest zgłoszenie i opłacenie zajęcia pasa drogowego, oraz uzgodnień z miejscowym zakładem energetycznym w celu zabezpieczenia linii napowietrznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do upływu terminu do składania ofert Wykonawca składa: 1) wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ, 5) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. II. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np.wspólników spółki cywilnej, konsorcjum): 1) brak istnienia podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu musi być wykazany wobec każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 1 ppkt 2) lit. c SIWZ musi spełniać jeden z Wykonawców (Partnerów) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub Wykonawcy mogą spełniać łącznie. III. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 1 ppkt 2) Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. IV. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ. V. Treść zobowiązania, o którym mowa powyżej powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu (zakres udostępnianych zasobów), określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – Załącznik nr 7 do SIWZ. VI. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy. VII.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. VIII. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229 z późn. zm.) – wg wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05 - Remont budynku usług zdrowia na potrzeby ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej
Dodano: 2024-07-04 - „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
Dodano: 2024-06-27 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BATALIONU ZOŚKA PRZY UL. WRZOSOWEJ 42 W CELESTYNOWIE
Dodano: 2024-06-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
Dodano: 2024-06-24 - Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Gozdowo
Dodano: 2024-06-20 - Remont dachów w placówkach oświatowych w Gm. Brwinów
Dodano: 2024-06-18 - Remont budynku Przedszkola w Tarczynie
Dodano: 2024-06-13 - Wyk. prac remont., świad. usług pog. techn. w zakr. robót ogólnob. w zasobach admin. przez ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy na terenie AN7 – roboty podobne nr 2 do umowy GN/PS/57/22/NZ z dn. 17.08.2022 r.
Dodano: 2024-06-13