Przetargi.pl
REMONT OKŁADZINY SCHODÓW I PODESTÓW ZEWNĘTRZNYCH, ODNOWIENIE KLATEK SCHODOWYCH W OBIEKCIE NR 13 I CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO W BUDYNKU NR 7”

Jednostka Wojskowa 2286 ogłasza przetarg

  • Adres: 45-076 Opole, skr. poczt. 307
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4523701 w. 050 , fax. 077 4523701 w. 800
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2286
    skr. poczt. 307 307
    45-076 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4523701 w. 050, fax. 077 4523701 w. 800
    REGON: 53096904400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT OKŁADZINY SCHODÓW I PODESTÓW ZEWNĘTRZNYCH, ODNOWIENIE KLATEK SCHODOWYCH W OBIEKCIE NR 13 I CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO W BUDYNKU NR 7”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie okładzin schodów i podestów zewnętrznych, odnowieniu klatek schodowych w obiekcie nr 13 i ciągu komunikacyjnego w budynku nr 7.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: czynności wykonywane przez pracowników fizycznych w okresie realizacji niniejszej umowy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu w art. 22 § 1 Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów źródłowych potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Wejście cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych powinno być poprzedzone uzyskaniem pozytywnej opinii Służby Kontrwywiadu Wojskowego oraz wydaniem pozwolenia jednorazowego przez Dowódcę Jednostki Wojskowej Nr 2286 zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Oborny Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzyresortowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON. 2017.18). Inwestor nie gwarantuje wydania zgody przez SKW na przebywanie na terenie kompleksu obcokrajowców. Zadanie NR 1: REMONT OKŁADZINY SCHODÓW I PODESTÓW ZEWNĘTRZNYCH 1.Roboty rozbiórkowe okładzin i podłoży betonowych- 32,50 m3 2.Demontaż balustrad stalowych- 101 cięć 3.Wykonanie okładzin kamiennych schodów i podestów- 60,77 m2 4.Balustrady schodowe ze stali nierdzewnej- 52,25 m 5.Roboty ziemne- 7,24 m3 6.Chodniki z kostki betonowej wraz z krawężnikami i palisadą- 78,20 m2 Zadanie NR 2: ODNOWIENIE KLATEK SCHODOWYCH W OBIEKCIE NR 13 I CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO W BUDYNKU NR 7 1.Roboty rozbiórkowe okładzin i podłoży betonowych- 6,31 m3 2.Wykonanie okładzin z płytek gres schodów i posadzek- 278,43 m2 3.Roboty malarskie- 835,64 m2 4.Roboty tynkarskie – tynki mozaikowe- 254,70 m2 5.Wymiana opraw świetlówkowych- 18 szt 6.Wymiana grzejników wraz z rurami przyłącznymi- 6 szt Szczegółowy zakres prac został opisany w Części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1i 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium dla poszczególnych zadań w kwotach: Wadium dla Zadanie nr 1 – 4000,00 złWadium dla Zadania nr 2 – 3000,00 zł2.Forma wadium.1)Wadium może być wniesione w następujących formach:a)pieniądzu;b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;c)gwarancjach bankowych;d)gwarancjach ubezpieczeniowych;e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).2)Poręczenie lub gwarancja powinny zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego.3.Miejsce i sposób wniesienia wadium.1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 31 1010 1401 0011 3713 9120 0000 z dopiskiem: „REMONT OKŁADZINY SCHODÓW I PODESTÓW ZEWNĘTRZNYCH, ODNOWIENIE KLATEK SCHODOWYCH W OBIEKCIE NR 13 I CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO W BUDYNKU NR 7” 03/ZP/2020 (zadanie nr 1,2) WADIUM Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem.2)Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę Pzp. formach należy złożyć w: oryginał wraz z ofertą (nie spinać z ofertą).4.Termin wniesienia wadium.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.5.Zwrot wadium. Utrata wadium.Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Celem potwierdzenia spełniania warunku posiadania ustawowych uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawca dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach