Przetargi.pl
Remont okien ewakuacyjnych w budynku I O/ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont okien ewakuacyjnych w budynku I O/ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Numer postępowania: 210000/370/22/2012/ADR/ZAP-23. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont okien ewakuacyjnych w budynku I O/ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2 w zakresie, który został określony w IV części SIWZ, na którą składają się dokumentacja projektowa w tym specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiotowe zamówienie o wartości 4 045,18 euro stanowi część zamówienia na roboty budowlane w siedzibie ZUS I Oddział w Łodzi o łącznej wartości zamówienia 24 576,15 euro. 4. Ze względu na niezakłócanie funkcjonowanie pracy w budynku, przedmiot zamówienia realizowany będzie po godzinach pracy Zamawiającego (od godziny 16.00 danego dnia /w poniedziałki od 17.00/ do godziny 6.00 rano dnia następnego) i w dniach wolnych od pracy dla Zamawiającego. Wykonywanie prac w innych godzinach możliwe jest tylko po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym. 5. Zamawiający dokona wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w terminie 2 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia do: 6.1. pozostawienia terenu robót w należytym porządku w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac w danym dniu, do stanu przed wejściem na teren wykonywanych prac, 6.2. wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaleceniami producenta materiałów, zasadami najnowszej wiedzy technicznej i aktualnymi przepisami w zakresie bhp i p.poż. 7. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia, zasad i terminów realizacji zawiera Wzór umowy stanowiący III część SIWZ. 8. Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy. 9. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany jest do usuwania na swój koszt stwierdzonych i zgłoszonych przez Zamawiającego wad (wykonania naprawy), w uzgodnionym przez Strony terminie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach