Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. Władysława Grabskiego 26
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8764243 , fax. 076 8764235
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy
ul. Władysława Grabskiego 26 26
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 076 8764243, fax. 076 8764235
REGON: 00001775600450 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ogrodzenia, wymiana wykładziny - II etap w Inspektoracie ZUS Złotoryja przy ul. Basztowej 9 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych ogrodzenia przy budynku oraz w pomieszczeniach biurowych w Inspektoracie ZUS w Złotoryi przy ul. Basztowej 9. Remont ogrodzenia ma na celu zapobieżenie dalszej degradacji i niszczeniu ze względu na pęknięcia i ubytki tynku cokołów i słupków oraz z uwagi na zawilgocenie spowodowane podciąganiem wilgoci od podłoża. Wymiana wykładziny w wytypowanych pomieszczeniach ma na celu wyeliminowanie zagrożenia, spowodowanego dużym jej zużyciem. Na powierzchni wykładziny powstały plamy, przetarcia, wystąpiły pęknięcia i ubytki wykładzin i podłoży. II. Stan istniejący (lokalizacja) Budynek usytuowany w zabudowie zwartej w granicach działki nr 54/1, obręb 3 o powierzchni 1053 m2. Oś podłużna budynku zorientowana jest na kierunku wschód - zachód. Wybudowany w 1795 r. w technologii tradycyjnej jako obiekt 3 i 4 kondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem użytkowym i nieużytkowym, pokryty dachówką karpiówką. Kubatura - 8.029,70 m? Powierzchnia netto - 1.660,00 m? Powierzchnia użytkowa - 1.234,80 m? Powierzchnia objęta zamówieniem (dot. pom., w których będzie wymieniana wykładzina) - 180 m2 Ogrodzenie usytuowane jest w granicach działki nr 54/1 obręb 3, w jej płn.-wsch. części. Od strony zaplecza przęsła (9 szt.) stanowią ramy z ceownika z pionowymi płaskownikami. Od strony pl. Niepodległości to pięć przęseł z prętów ozdobnych. Ogrodzenie od strony pl. Niepodległości łączy się z budynkiem Inspektoratu, a od strony zaplecza - z budynkiem garażu. Długość ogrodzenia - 31 m Wysokość - 2 m, w tym wysokość cokołu - 0,5 - 1,0 m Ilość słupków - 16 szt. Ilość metalowych przęseł - 14 szt. Metalowa dwuprzęsłowa brama i furtka - po 1 szt. Metalowe kraty okienne - 28 szt. Nieruchomość zlokalizowana jest, zgodnie z Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla obszaru miasta Złotoryi, w strefie A ścisłej ochrony konserwatorskiej. III. Zakres robót 1) wymiana wykładziny w pom. biurowych: - zerwanie z posadzki starej wykładziny, - ułożenie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, - ułożenie wykładziny rulonowej pvc wraz ze zgrzewaniem, - ułożenie (klejenie) listew przyściennych z polichlorku winylu. 2) ogrodzenie: - wymiana części tynków zewnętrznych na cokole ogrodzenia i słupkach, popękanych i odspajających się od podłoża, - zdjęcie pasa humusu (trawnik) i kostki betonowej (przy śmietniku), wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii, - malowanie tych powierzchni, przy zachowaniu istniejącej kolorystyki elewacji, - malowane metalowych przęseł ogrodzenia po uprzednim oczyszczeniu z rdzy i zabrudzeń, - j. w. lecz krat okiennych. Wartość szacunkowa zamówienia ustalona została na kwoty (bez podatku VAT): za wykonanie ogrodzenia 19.109,04 zł za wymianę wykładziny 42.406,73 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg zał. nr 1 do instrukcji i udokumentuje, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) złożonego oświadczenia wg załącznika nr 1 do instrukcji. 2) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Warunek określony zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) podpisane oświadczenie wg załącznika nr 1 do instrukcji. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie warunek zostanie spełniony jeżeli każdy z podmiotów osobno wykaże i udokumentuje spełnienie warunków określonych w pkt 1. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) załącznika nr 2 do instrukcji pn. Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że wymienione w załączniku nr 2 roboty zostały wykonane należycie. 2) załącznika nr 3 do instrukcji pn. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów potwierdzających, że osoba wykazana w załączniku nr 3 posiada wymagane uprawnienia. Ad.1) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr 2 pn. Wykaz wykonanych robót budowlanych, że wykonał (zakończył) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania związane z remontem (modernizacją przebudową lub budową /rozbiórką) obiektu użyteczności publicznej (tj. urzędy banki, budynki oświaty i kultury) o wartości 50.000 zł każde, w tym 1 zadanie związane z układaniem wykładziny pvc o powierzchni min. 200m2 . Zamawiający uzna Wykaz wykonanych robót budowlanych za kompletny jeżeli Wykonawca dołączy do wykazu dokument potwierdzający, że wykazane w wykazie zamówienie zostało należycie wykonane. Z treści dokumentu winno wynikać: a) nazwa i adres zamawiającego, dla którego było realizowane zamówienie, b) nazwa i zakres zrealizowanego zamówienia, c) dzień, miesiąc i rok wykonania zamówienia, d) należyte wykonanie zamówienia. Ad.2) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr 3 do instrukcji pn. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, że: 1. Dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą: 1) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006r. nr 156 poz. 1118 ze zmianami) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Zamawiający uzna Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia za kompletny jeżeli Wykonawca dołączy do wykazu aktualne ww. dokumenty. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy mogą uzupełniać się doświadczeniem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli jeden, niektórzy lub każdy z podmiotów wykaże i udokumentuje zadania na spełnienie warunku pkt 2. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w ofercie wg zał. nr 1 do instrukcji. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, przedkładając zał. nr 1 do instrukcji, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków odbędzie się w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do instrukcji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do instrukcji stwierdzający, że Wykonawca wykonał (zakończył) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania związane z remontem (modernizacją przebudową lub budową /rozbiórką) obiektu użyteczności publicznej (tj. urzędy banki, budynki oświaty i kultury) o wartości 50.000 zł każde, w tym 1 zadanie związane z układaniem wykładziny pvc o powierzchni min. 200m2 . 4) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykazane w zał. nr 2 do instrukcji zostały należycie wykonane. 5) Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wg załącznik nr 3 do instrukcji. 6) Dokumenty potwierdzające, ze osoba wykazana w zał. nr 3 do instrukcji posiada wymagane uprawnienia, tj.: a) aktualne uprawnienia budowlane, b) aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. 2. Inne wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową). 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie posadzek i niecki wodnej w dawnym Zbiorniku Wody Nr 1
Dodano: 2014-04-17 - Wykonanie roboty budowlanej polegającej na adaptacji sal 25 i 26 znajdujących się na parterze budynku przy ul. Strzegomskiej 6 we Wrocławiu na pomieszczenia biurowe
Dodano: 2013-02-15 - Remont budynku Urzędu Gminy w Sulikowie
Dodano: 2012-04-03 - Wymiana podłogi sportowej w hali widowiskowo-sportowej Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Złotniczej
Dodano: 2009-05-21